כותרת
> C;
1/1
ספורט

800 פרחי ספורט פרחו השבוע בכרמיאל

כרמיאלי ספורטפורסם: 21.05.15 , 09:57ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 ביום ראשון האחרון נערך בכרמיאל  אירוע אזורי של התכנית הלאומית לפרחי ספורט, בהשתתפות כ- 800 תלמידים ספורטאים וספורטאיות ממחוז הצפון (ממטולה עד חדרה).
 
האירוע התקיים במתקני הספורט השונים של כרמיאל ובהם: באצטדיון העירוני, מגרש האימונים, הבריכה העירונית ומתקן התעמלות גילגולים (באזור התעשייה) .
 
טכס הפתיחה  התקיים באצטדיון העירוני בהשתתפות הספורטאים והספורטאיות, מנהלי מחלקות הספורט ש הרשויות המקומיות שהשתתפו באירוע ומאמנים מכל מחוז הצפון.
 
כיבדו את האירוע מטעם העירייה מנכ"ל העירייה מנחם טפר שבירך בשם עדי אלדר ראש העיר, מ"מ ראש העיר רינה גרינברג שהיא גם מחזיקת תיק הספורט, מפקח מינהל הספורט מטעם משרד התרבות והספורט  אמין סלאח, מנכ"ל התאחדות הספורט הארצי לבתי הספר משה קונינסקי ,מנהלת תכנית הספורט הלאומית נורית שרביט וסנדו בדנג'ו מנהל אגף הספורט העירוני שהיה שותף לאירגון האירוע.
 
מיד בתום הטכס התפזרו כל הספורטאים והספורטאיות עם צוות המאמנים שלהם, למתקני הספורט השונים בעיר, לפעילות ספורט מגוונת ומיוחדת.
 
 
בשם העירייה נשא דברים מנכ"ל העירייה מנחם טפר אשר אמר בין השאר: " העיר כרמיאל והעומד בראשה מר עדי אלדר והגב' רינה גרינברג מ"מ ראש העיר ומחזיקת תיק הספורט  מברכים את בואכם לעיר כרמיאל המארחת את אירוע האזורי של מחוז צפון, של התוכנית הלאומית פרחי הספורט.
 
העיר כרמיאל פועלת לקידום הספורט ופיתוחו בתחומי הפעילות  ההישגית העממית והקהילתית.
על פי מדניות זו פועל אגף הספורט העירוני לקידום הענפים המתקנים בכל רחבי העיר מגיל הרך ועד לקשישים".
 
בכרמיאל העיר המארחת, שגם היא חלק מהפרויקט הלאומי  של פרחי ספורט, יש ייצוג של 13 עם כ- 160 ספורטאים וספורטאיות המשתתפים בענפי ספורט שונים: כדורסל, כדורעף, אופניים, טניס והתעמלות אמנותית.