כותרת
> C;
1/1
הבלוגיה

כיצד תגרמו ללקוחות שלכם לחזור שוב ושוב ולהישאר נאמנים לכם

כרמיאלי פורסם: 08.03.16 , 12:59שם הכותב/ת: אביבית שלומוביץ

כיצד תגרמו ללקוחות שלכם לחזור שוב ושוב ולהישאר נאמנים לכם?
או: למה הלקוחות שלכם במאה ה21 מצפים מכם?

*הידעתם ש 52% מהלקוחות הפסיקו לרכוש מוצרים מארגון מסוים לאחר שחוו חווית שירות גרועה? נתון זה אמור לגרום להנהלות להתעורר ולמקד את הפעילות לא בהכרח בפעילויות שיווק ומכירה אלא בפעילויות שירות ובכללן –לבנות מערכת יחסים עם לקוחות.
"הלקוחות של היום הם לא הלקוחות של פעם.." אמר לי מנהל ברשת קמעונאית ידועה. נכון.