כותרת
> C;
1/1
לימודים

כרמיאל עולה לירושלים

כרמיאלי לימודיםפורסם: 06.12.17 , 16:45ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


לאחר ההצלחה הגדולה בשנה הקודמת בעליית אלפי תלמידי כרמיאל לירושלים בפרויקט המקסים של 'מבראשית כרמיאל' ועירית כרמיאל הוחלט להמשיך את הפרויקט גם בשנת הלימודים הנוכחית. שכבות ה' וז' מכלל בתי הספר בעיר יצאו השבוע לירושלים ליום סיור משמעותי.
ביום שני יצאו תלמידי כיתות ה' מבתי הספר השונים בעיר ב16 אוטובוסים יחד עם הוריהם לעיר הקודש לסיור בהדרכת הקרן למורשת הכותל. הסיור החל בטקס עירוני בגן הורדים מול הכנסת בו ציינו את הסיור השנה בעקבות 70 שנה למדינת ישראל. מיד לאחר מכן התפזרו בתי הספר למסלולים השונים באתרי ירושלים, שהסתיימו כמובן בכותל.
למחרת, ביום שלישי, יצאו גם תלמידי שכבת ז' מכלל בתי הספר בעיר למסלולים יחודיים, שכללו את מנהרות הכותל ואתרים נוספים.
בתי הספר שהשתתפו בפרויקט הינם: אורט כרמים, אורט פסגות, אמי"ת כרמיאל, תלמוד תורה 'חפץ חיים', תלמוד תורה 'תורה ודעת', עמיחי בנות, אופק, איריסים, הדקל, כלנית, מוריה וניצנים.
הפרויקט הינו שיתוף פעולה של המחלקה לתרבות וחינוך ערכי בעיריית כרמיאל, מבראשית כרמיאל, הקרן למורשת הכותל, משרד החינוך האגף לתרבות יהודית ומינהל חברה ונוער, מנהלות וצוות בתי הספר בכרמיאל.
רותם ינאי, סגן ראש העיר, העומד מאחורי היוזמה מוסיף: "אני שמח שהצלחנו גם השנה להמשיך את הפרויקט ולהעלות את תלמידי כרמיאל לירושלים. מרגש לראות ביום אחד את כל תלמידי כרמיאל מבתי הספר השונים - מהחינוך העצמאי ( חרדי),הממלכתי דתי והממלכתי מתאחדים סביב עיר הנצח של עם ישראל.  אני רוצה שפרויקט זה יהפוך למסורת שבכל שנה שכבות ה' וז' מכל בתי הספר בעיר יצאו לסיור חוויתי בירושלים ויתחברו לערכים ולהיסטוריה של עמנו. אני מקווה שנדע למצוא דרכים נוספות לחבר בין כל המגזרים השונים".