כותרת
> C;
1/1
מדורים נוספים

איך אוטומציה שיווקית תחסוך לך זמן ותייעל את העבודה בעסק?

כרמיאלי מדורים נוספיםפורסם: 10.09.19 , 11:14ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

אם הגעתם לקרוא את השורות האלו, אתם מחפשים אחר דרכים לחסוך במשאבים ולהגביר מכירות. אוטומציה שיווקית זהו מינוח כללי לשלל תהליכים אוטומטיים, שניתן לבצע באת האינטרנט של החברה. זאת, בצמוד להגברת מכירות על ידי ניתוב נכון של הגולשים באתר ואופטימיזציה.

ניתן לנהל לקוחות באופן אופטימלי בעזרת אוטומציה שיווקית, מה שגם מסייע בכל מה שקשור לשימור הלקוחות של בית העסק. במקרים רבים, ישנם לקוחות "רדומים" שלא ביצעו רכישות זמן רב. תוכנות שונות ואוטומטיות לניהול לקוחות, יסדרו עבורכם את פרטי הלקוחות באופן בו הכול יהיה "מול העיניים". במילים אחרות, אם לקוח מסוים לא ביצע רכישה תקופה ארוכה, ישנם תהליכים אוטומטיים המיידעים אותנו לגבי אותו לקוח. ישנם תהליכים מסוימים המתרחשים, עד שמתבצעת רכישה או עסקה מכל סוג. במקרים מסוימים, יש צורך לנתב את הלקוח אפילו בכדי להשאיר פרטים.

אין ספק, אנחנו חיים בעידן דיגיטלי המחייב התמקדות מרבית בכל מה שקשור לגיוס קהל יעד חדש. יחד עם זאת, גם חשוב תמיד לשמר את קהל הלקוחות הקיים.


הגברת מכירות בעסק עם תהליכי אוטומציה

המענה המדויק ביותר עבור שיפור כל תהליך המכירה, הוא יצירת תהליך אוטומטי באמצעות מרקטינג אוטומיישן. היו ימים בהם כולנו ביצענו מטלות באופן ידני, אך כיום, התחרותיות הגבוהה בכל ענף ותחום מחייבת אותנו להתייעל הן מבחינת זמנים והן מבחינת הוצאות כספיות. תהליכים אוטומטיים בעסק מובילים לכל אלו, בצמוד לחיסכון אדיר בשעות עבודה. אם פעם היינו צריכים לאגד רשומות ארוכות של לקוחות באופן ידני ולרכזם, הרי שכיום כבר אין שום צורך להחזיק בתיקיות פיזיות או בקלסרים.

כיום, בעלי עסקים מתמודדים עם עומס רב של מידע על לקוחות, אך בכדי להצליח להניב רווחים מאותו מידע, יש צורך לבצע תהליכי מכירה. תהליכי המכירה הללו, צריכים להתבצע בצורה אוטומטית. לרוב, תהליכי מכירה "ידניים" יצריכו כוח אדם רב, הוצאת טלפונים ללקוחות, תשלום על אנשי מכירות ועוד. אם נחשוב על זה לרגע, רק לרכז לידים רלוונטיים זו משימה שיכולה לקחת ימים ויותר אפילו.


ייעול העסק בעזרת אוטומציה שיווקית

תוכנות אוטומציה מרכזות עבורכם את כל הלידים ועל פי חלוקות לקטגוריות שונות, מתזכרות אתכם לגבי לקוחות "חמים" (לקוחות שמעוניינים לבצע רכישה של מוצר ספציפי, לקוחות שהגיעו בעקבות פרסום ממומן, בעקבות הקלקה ישירה עליכם) ועוד. קיים פוטנציאל רב בכל המידע ש"רץ" באינטרנט. בכדי להגיע למיצוי נכון של הפוטנציאל, יש צורך בתהליכי אוטומציה שיווקית.

התהליכים האוטומטיים הללו גם נשלטים מרחוק. במילים אחרות, תוכלו להסתייע בחברה המספקת תמיכה מרחוק באמצעות מרקטינג אוטומיישן. בכל מקרה של תקלות או באגים במערכת, תקבלו תמיכה טכנית ממשרדי אותה חברת מחשבים או שיווק באינטרנט.