כותרת
> C;
1/1
עסקים בכרמיאל

מערכת מומלצת CRM– יתרונות וקהלי יעד

כרמיאלי עסקים בכרמיאלפורסם: 22.05.19 , 09:06ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

במאה הקודמת כשרוב העסקים היו קטנים, כשהמוכרים היו קבועים והקונים היו קבועים, וכשכולם הכירו זה את זה, התפתחו יחסים בינאישיים שהיוו אלמנט חשוב בשימור הלקוחות, כשכל קונה מקבל יחס אישי מהמוכר שמכיר אותו ,שיודע מה הוא קונה , כמה הוא קונה ומתי ואיך, ואף ממליץ לחבריו לקנות אצל אותו עסק. כך התבצע ניהול לקוחות וגם עבד מצוין.

עם התפתחות הייצור ההמוני ועם המעבר לצריכה המונית, עם הגידול בחברות התאגידיות נוצר ניתוק טבעי בין הקונים למוכרים. בימינו כשהמסחר כבר מזמן הפך לגלובאלי, וחלק גדול ממנו מתקיים באתרי האינטרנט, כל הזמן, בכל מקום בעולם, בכל השפות, בכל שעה משעות היום, כשאנחנו קונים ומוכרים וסוחרים בכל רגע נתון סביב העולם וסביב השעון, המשימה של ניהול קשרי לקוחות, שפעם היתה פשוטה ומקומית, הפכה למהלך הרבה יותר מסובך ומורכב.

מהי מערכת מומלצת CRM?

אחד הפתרונות המומלצים והיעילים לניהול קשרי לקוחות היא מערכת CRM מומלצת, או בשמה הידוע :Customer relationship management, זוהי בעצם טכנולוגיית מידע המסייעת לעסק, לארגון, או לחברה לנהל את הלקוחות שלה, המערכת משלבת בין פעולות שימור לקוחות קיימים לבין פעילות שיווקית ללקוחות חדשים. השימוש במערכת מומלצת CRM, מאפשר לפתח את בסיס הלקוחות הקיים ביחד עם בחינת הערך הנוצר לחברה כתוצאה מכך.

מה הן התכונות העיקריות של מערכת CRM

על מנת לייצר שימוש יעיל ולהשיג את מירב התוצאות המצופות במערכת מומלצתCRM , כדאי להכיר את התכונות העיקריות של המערכת :

  1. המערכת מאפשרת ניהול יומן, תזכורות , ותזמון משימות
  2. בעזרת המערכת ניתן לעקוב אחר ביצועי המכירות של עובדי החברה ולהציב יעדים חדשים.
  3. באמצעות מערכת מומלצת CRM ניתן לנהל ולשלוח הצעות מחיר ב- SMS ובדואר אלקטרוני.
  4. המערכת מאפשרת המרת הצעת המחיר לטיוטת הזמנה במערכת ה – ERP
  5. זוהי מערכת חכמה לניהול הלידים הנקלטים מהקמפיינים השונים המאפשרת את שיבוצם לאנשי המכירות.
  6. שימוש במערכת מומלצת CRM מאפשר הפקת דוחות וניתוחים כגון מעקב לקוחות רדומים, בחינת יעד מול ביצוע
  7. המערכת מספקת בתזמון אישי דוחות PUSH

שיתוף פעולה וסנכרון בין כל העובדים בארגון

יתרון חשוב נוסף לארגון, לחברה או לבעל העסק, בשימוש במערכת CRM הוא , המערכת מאפשרת לכל העובדים לשתף פעולה, להסתנכרן ולהתנהל בצורה מסודרת על מנת לשפר את ביצועיהם ואת ביצועי העסק.

המערכת מוטמעת בכל מחשבי החברה וכך לכל העובדים קיימת גישה אליה ,בהתאם לתחום שבו הם עוסקים ובהתאם להרשאה שניתנה להם. אפשר להשתמש במערכת CRM במקביל, גם כמערכת ניהול לידים, לאיסוף הלידים המגיעים ממקורות השיווק השונים וגם כמערכת ניהול לקוחות פוטנציאליים חדשים ולקוחות ותיקים. המערכת תסנכרן אוטומטית בין כל הנתונים ותקל בכך על עבודתם של הצוותים ואף תמנע פספוסים מיותרים.