כותרת
> C;
1/1
טכנולוגיה ותקשורת

קידום אתרים בגוגל: לקצור רווחים מיידיים ולאורך זמן

כרמיאלי טכנולוגיה ותקשורתפורסם: 17.03.21 , 12:35ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

מנוע החיפוש הפופולארי בעולם כבר מיצב את עצמו בשוק בצורה כה יציבה, עד כי קשה יהיה לדמיין את האינטרנט בלעדיו. קידום אתרים בגוגל הוא מהלך חובה עליו פשוט לא ניתן לוותר, לפחות אם אתם מחפשים להגיע להצלחה עם העסק שלכם.

קידום האתר שלכם בגוגל נשען על מספר עמודי תווך, ובעוד שאיש לא פיצח את הנוסחא המלאה, ההולכת ומשתנה עם הזמן, והופכת יותר ויותר מורכבת לפיצוח, הרי שבכל זאת עמוד התווך הנ"ל מאפשרים למקדמי אתרים מקצועיים להביא את האתר העסקי שלכם מאנונימיות מוחלטת לכדי הצלחה עסקית מסחררת, ויפה שעה אחת קודם.

מה הדרך לקידום אתרים בגוגל?

יש שני מהלכי שיווק עסקיים דרך גוגל, ועל-פי רוב השילוב בין השניים הוא המוצלח ביותר, שכן הוא משלב מחשבה שבעלי עסקים מנוסים למדו על בשרים ודוגלים בה תמיד: להשקיע גם היום, אבל לחשוב על המחר:

  • קידום אתרים ממומן בגוגל – מי שרוצה לקוחות ועכשיו, מוטב שייגש לאפיק הפרסום במודעות גוגל, לקידום העסק שלכם מיד לתוצאות הגבוהות בעמודים הראשונים. מהלך זה מתבסס על מינוף מילות מפתח עיקריות, בהתאם ובהשוואה למתחרים, בניסיון להגיע למודעות הגולשים שלכם, אלו שמהווים רוכשים פוטנציאלים למוצר או לשירות שאתם משווקים.
    דרך קידום זו דורשת מיומנות, וישנם מקדמי אתרים המתמחים בקידום ממומן, ומציעים מגוון פתרונות כגון עמודי נחיתה, עמודי מכירה, מעקב ושיפור הקמפיין השיווקי וכיו"ב.
  • קידום אתרים אורגני בגוגל – מהלך זה מהווה בעיקר תשתית להכנסות עתידיות, מיתוג העסק ומחשבה קדימה על ביסוס האתר שלכם ברשת. הקידום האורגני מתבסס על יצירת נוכחות ערה ואמיתית ברחבי הרשת, במקומות בהם הגולשים שלכם מסתובבים. היא דורשת יצירת תכנים מקוריים ואיכותיים, מתן מענה מתאים לצרכים של הלקוח הפוטנציאלי, ובניית שם, לפעמים איטית ולפעמים מהירה יותר, בהתאם לאופי התחרות ואופי השוק בו אתם נמצאם

כיצד לחלק את המשאבים לקידום האתר?

מכיוון שהחלטות אנחנו לוקחים מהבטן, ולא באמת מהראש, כדאי לוודא שיש לבטן שלכם מספיק נתונים לקחת את ההחלטה הנכונה. במילים אחרות, מחקר נבון הוא הבסיס ללקיחת ההחלטה במקרה זה, כי כשתבינו את התחום בו אתם מתחרים, או יותר נכון את הדרך בה התחום בו אתם מתעסקים בא לידי ביטוי דרך גוגל, תבינו טוב יותר את חוקי המשחק, ותוכלו לבחור בהתאם.

לדוגמא, קידום אתרים בגוגל בתחום שאינו תחרותי, תחום מאוד נישתי או מיוחד, מאפשר לכם להשתמש ביעילות רבה בקידום אורגני, כמעט כאילו היה קידום ממומן. רוב התחומים מוצפים עד מאוד בתחרות, והקידום האורגני יהיה איטי יותר. אם השוק שלכם מלא בתחרות ואתם חייבים להתבסס ולהתחיל להביא לקוחות משלמים כבר עכשיו בשביל להגדיל את המחזור העסקי, הרי שדווקא קידום ממומן בגוגל צריך לקבל את רוב נפח תקציב השיווק שלכם.