כותרת
> C;
1/1
טכנולוגיה ותקשורת

קידום עסקים קטנים בעיר כרמיאל

כרמיאלי טכנולוגיה ותקשורתפורסם: 16.06.19 , 11:11ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

אם יש לכם עסק קטן, בעיקר באזור כרמיאל או בסביבה: הרי שאתם בוודאי כבר מכירים את מרבית הלקוחות שלכם באופן אישי, אתם יודעים מי קהל היעד שלכם, ורוצים להבין כיצד אפשר לשווק ולקדם את העסק שלכם, בצורה טובה יותר.

בעבר, בעלי עסקים היו צריכים להוציא תקציב לא קטן על פרסום, בעוד שמשרדי פרסום מוכרים - הם אלה שהיו התשובה המיידית עבור בעלי עסקים. אל משרדי פרסום, היו פונים אנשי עסקים, בעת רצון לשווק לקדם ולפרסם עסק קטן.

עם זאת כיום, בשל התקדמות הטכנולוגיה וכניסה של האינטרנט והרשתות החברתיות לחיינו, יכולים יותר ויותר בעלי עסקים, לקדם לבד או בתקציב נמוך את העסק שלהם.

אז אילו שיטות ישנן לקידום בית העסק?

קידום עסקים קטנים יכול להתבצע באמצעות כמה שיטות, ביניהן: קידום אתרים אורגני, קידום ברשתות החברתיות, הקמת מועדון לקוחות, שליחת ניוזלטר במיילים, וכן, גם בשאר שיטות קלאסיות כגון, פרסום מודעות, פרסום שלטי חוצות, פרסומות ברדיו או בטלוויזיה. כעת נפרט אודות כל שיטה:

קידום אתרים אורגני

כיום, כמעט לכל בעל עסק ישנו אתר אינטרנט שמטרתו להיות כרטיס הביקור מול הלקוח. האתר נועד כדי לייצר את הקשר הראשוני עם לקוח הקצה. אתר זה, אם אינו מקודם, שווה ערך כקליפת השום, וזאת מפני שללא קידום נכון - לא ניתן למצוא את האתר בחיפוש אינטרנטי. קידום מקצועי, יאפשר חשיפה גדולה יותר של האתר מול קהל היעד וקידום כתובת האתר במנועי החיפוש האינטרנטיים.

קידום ברשתות החברתיות

רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, סנאפ צ'ט, יוטיוב ועוד, מאפשרות פלטפורמה נפלאה לקידום עסקים גדולים וקטנים. קידום זה יכול להיעשות על ידי מקצוענים, אך הוא מאפשר, גם למי שידו אינה משגת, קידום קל יותר, בצורה נוחה ובעלויות קטנות.

מועדון לקוחות

הקמת מועדון לקוחות, היא שיטה טובה, שתתגלה עם הזמן כדרך נהדרת להעברת מסרים שיווקיים ללקוחות. מי שיקים מועדון כזה (המועדון יכול להיות ממוחשב, או שניתן להקים אותו באמצעות רישום לקוחות ידני וקפדני בספר לקוחות), יוכל לשמור על קשר טוב על הלקוחות.

מועדון לקוחות, יעצים את הקשר שלכם עם הלקוח ויקנה לכם את האופציה לשמר את קשרי הלקוחות, ומתוך כך לפרסם להם ישירות הודעות על מכירות מיוחדות, שיתופי פעולה, מבצעים והנחות.

שליחת מיילים

שימוש במייל לשליחת מידע (כמו למשל ניוזלטר), יאפשר קשר ישיר עם הלקוחות ועם קהל היעד. אם תצליחו לסקרן קוראים עם תוכן טוב ונושאים חשובים - תוכלו לתפוס את תשומת ליבו של הלקוח. נסו לקבל מעט השראה ממיילים שנשלחים אליכם ואמצו סגנון כתיבה שאתם אוהבים. השתדלו לתת ערך מוסף למיילים שתשלחו כמו: טיפים טובות, חדשות מעניינות, דרכים לשיפור איכות החיים, ועוד.

פרסום קלאסי

במידה ויש לכם תקציב גדול יותר, ניתן לפונות אל משרדי פרסום למען יצירת קמפיין שיווק ופרסום, נכון וממוקד. משרדי פרסום עוסקים בפרסום שלטי חוצות, פרסום במגזינים, קידום העסק באמצעות קידום אתרים אורגני ושאר שיטות קלאסיות או מתקדמות. בכל אופן, במידה ותרצו לבחור באופציות מזולות, ניתן לבחור בשירות של חברות קידום אתרים העוסקות בעיקר בקידום עסקים קטנים.

לסיכום, סיוע של מומחים בפרסום ושיווק העסק יהיה מעולה ויכול לסייע לכם להצליח ובגדול! לעומת זאת, במידה ותקציב הפרסום שלכם קטן - תוכלו להשקיע פחות, ללמוד את הטכניקות לקידום אתרים באינטרנט, ובכך להקדיש כמה שעות שבועיות לביצוע שיווק תוך קידום עסקים קטנים, בכרמיאל ובסביבה.

תמונה מתוך: pixbay