כותרת
> C;
1/1
עין-כרמים-כרמיאל

תאגיד "עין כרמים" הכריז על 2022 כשנת שירות

כרמיאלי עין-כרמים-כרמיאלפורסם: 22.02.22 , 14:20ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

למרות 91% שביעות רצון בסקר שנערך לאחרונה:

תאגיד "עין כרמים" הכריז על 2022 כשנת שירות

בתאגיד המים לא מסתפקים בנתונים המחמיאים הללו ושואפים ליותר מזה ▪️ המנכ"לית בת שבע אבוחצירה: "91% שביעות רצון זה דבר נפלא, אך לצד ההישג הזה, אנו נשים השנה דגש גדול יותר על השירות לתושבים ונמשיך לעשות בעבורם הכל כדי לתת להם את ה-100%" ▪️ ראש העירייה משה קונינסקי: "אני שמח על ההישג החשוב של התאגיד ומברך את המנכ"לית וצוות העובדים על עבודתם המסורה והמקצועית"

תאגיד המים "עין כרמים" והעומדת בראשו המנכ"לית בת שבע אבוחצירה הכריזו השבוע על שנת 2022 כשנת השירות.

במסגרת שנת השירות תיושם מדיניות "הדלת הפתוחה", במהלכה יוכלו תושבי כרמיאל להיפגש עם המנכ"לית, להעלות בפניה סוגיות אישיות בענייני תאגיד המים, יציפו טענות ואף ישמיעו בפניה הצעות ייעול.

מדיניות "הדלת הפתוחה" נועדה להעניק אוזן קשבת יותר לתושבי כרמיאל המקבלים את שירותיו של תאגיד המים עין כרמים ונתקלים ביום יום בעבודות הפיתוח והחלפת תשתיות המים והביוב על ידו לאורכה ולרוחבה של העיר ואזור התעשייה שלה.

ההכרזה על שנת השירות מגיעה למרות הנתונים המחמיאים לה זכה התאגיד בסקר הבודק את שביעות רצון התושבים מהפעולות ומהשירות של "עין כרמים".

מהסקר שנערך לאחרונה, עולה כי 91% מהתושבים מרוצים ושבעי רצון מתאגיד המים. מדובר בנתון שיא, המעיד על עלייה מתמדת בשביעות הרצון בשנים האחרונות.

לצד הנתונים המחמיאים, ב"עין כרמים" לא מתכוונים לנוח על זרי הדפנה ובשנת 2022 יושקעו משאבים נוספים בקידום ושיפור השירות לתושבים.

מנכ"לית עין כרמים בת שבע אבוחצירה אמרה: "אני מודה לתושבי כרמיאל על האמון ועל הכרת התודה לפעילות שנעשית פה יום יום שעה שעה על ידי עובדי התאגיד, כדי לספק לתושבי כרמיאל את השירותים הטובים ביותר. 91% שביעות רצון זה דבר נפלא, אך לצד ההישג הזה, אנו נשים השנה דגש גדול יותר על השירות לתושבים ונמשיך לעשות בעבורם הכל כדי לתת להם את ה-100% להם הם ראויים ללא ספק".

ראש העירייה ויו"ר התאגיד משה קונינסקי בירך על הישגי תאגיד המים עין כרמים ואמר: "נושא השירות הוא לב העשייה העירונית. חרטנו על דגלנו את איכות השירות. בכל תחומי העשייה ולאחרונה אף הקמנו בעירייה את יחידת השירות במסגרת היחידה האסטרטגית. אני שמח על ההישג החשוב של תאגיד המים ומברך את צוות העובדים ומנכ"לית התאגיד בת שבע אבוחצירה על עבודתם המסורה והמקצועית".

עוד נמסר מ"עין כרמים" כי בנוסף לשיפור זמני ההמתנה למענה במוקד הטלפוני, השנה יושם דגש משמעותי על צרכי צרכי התושבים בשטח ובמקביל הם יעודכנו בכל הפעילויות הנעשות לשיפור איכות חייהם בתחום תשתיות המים והביוב.