מכובדי כולם
ברצוני לדווח לכם, כאן ועכשיו, שבהיותי בבית במחלה , ראיתי את התכנית הכלכלית המצויינת "הכלכלול" בערוץ 10 בשעה 16:00, ראיתי בבירור, שניתן להתמקח עם חברות כרטיסי האשראי, על העמלות החודשיות , 13-16 שקל לחודש. לשנה משלמים כ- 200 שקל. חבל.
זאת לא רק הכוונה לחיסכון, אלא הפרינציפ בדבר העמלה שגובים מאיתנו יום יום , שעה שעה. הרבה כסף, מדי חודש בחודשו. אסור לוותר להם שם.
בתכנית הופיעו 2 אנשים, שהתקשרו לחברת האשראי life style והודיעו לחברת האשראי, שאם לא מבטלים להם את העמלה החודשית, הם מבקשים להפסיק להם את הכרטיס במיידי.
כעבור 2 דקות חזרה הפקידה והודיעה להם , שאכן העמלה בוטלה לשנה ובשנה הבאה , שיתקשרו שוב.
האמת, הופתעתי:
מיד לקחתי את כרטיס ה – life style של אשתי . (כמו ישראכרט) טוב לסופר פארם בעיקר ומשתלם מאד למבצעים שם. ואם לא נצטרך לשלם עמלה, אז באמת כדאי להזמין את הכרטיס הזה, למי שעדיין אין.( אין בזאת המלצה מצידי כלל וכלל).
התקשרתי למספר טלפון: 03-6364636 דברתי עם הבחורה בחברת כרטיסי האשראי,
וראה זה פלא: לאחר המתנה קצרה מאד , חזרה אלי הבחורה תוך 30 שניות
והודיעה לי שהעמלה של הכרטיס , בוטלה למשך שנה, מיום הטלפון ,דהיינו 3 ינואר2014 , למשך שנה נוספת, ועד 2.1.15. לאחר מכן להתקשר אליהם שוב ויראו מה עושים שוב ושוב. וחוזר חלילה.
אנחנו חייבים להיות קשוחים עם הבנקים. לבקש הטבות בעמלות ולאיים: אם לא יוותרו לנו על העמלות,נעבור לבנק אחר ולהפתעתנו זה עובד,
ועובד באופן מיידי , מהיר, וזריז להפליא.
כדאי וחייבים לאזור אומץ וכוח ולהתקשר.
כמובן להתקשר מהבית ולא מהעבודה.
לא על חשבון זמן העבודה מאחר וההמתנה היא לא קלה. אפשר לאכול ארוחה מלאה ולשים הפלאפון על רמקול.
ב ה צ ל ח ה ל כ ו ל ם.
כל טוב
שנה אזרחית טובה עם הרבה בריאות לכולם.
יהודה שלו - כרמיאל