הלקוחות של בית העסק הם הלחם והחמאה שלו. ללא לקוחות, אף בית עסק לא יכול לשרוד למשך זמן רב. משמעות הדבר היא כי עלינו לא רק להיות בשירות של לקוחותינו אלא לא פחות חשוב מכך – גם לדעת את שטף המחשבות שלהם, להיות קשובים לצרכים שלהם, להיות שם עבורם ואולי הכי חשוב - לתת להם מענה לצרכים הפסיכולוגיים והפיזיים שבית העסק שלנו מספר באמצעות שירותים ומוצרים רלוונטיים.
איך מנהלים כל כך הרבה לקוחות כאשר כל לקוח כזה הינו עולם ומלואו? כיצד אפשר לשמור על יחס אישי בעידן ההולך ונעשה יותר ויותר המוני? באמצעות מערכת לניהול לקוחות אפשר להגיע להרבה יותר לקוחות בזמן קצר ולנהל את האינפורמציה בצורה הטובה ביותר.
נכון להיום ישנן מערכות שונות המשמשות לניהול לקוחות בשוק. כל מערכת הינה בעלת פיצ'רים ייחודיים ושונים ובמערכות רבות ניתן למצוא דמיון למערכות אחרות המוצעות בשוק. יתרה מכך, מערכות שונות לניהול לקוחות מותאמות לתעשיות וענפים שונים בשוק כך שמערכת המתאימה לתחום ההסעדה לא תמיד תתאים לעולם הביטוח וכיוצא באלה.
כמנהלים עלינו לבחור את מערכת ניהול הלקוחות הטובה ביותר עבור הצרכים הייחודיים שלנו כך שאנחנו יכולים לנהל גם את העובדים שלנו והעובדים הם אלו שיכולים לגשת בנקל ולהתמודד עם סוגים שונים של לקוחות תוך מתן מענה מהיר ככל האפשר, יסודי ואיכותי על השאלות והצרכים של הלקוחות.
כשהעסק גדל – גם המערכות גדלות
מערכת לניהול לקוחות כשמה כן היא – מיועדת לנהל לקוחות בהיקפים גדולים. אם העסק שלכם גדל, כמעט ואין סיכוי שתוכלו כמנהלים להמשיך ולתת לכל לקוח את היחס האישי האולטימטיבי בלי לדעת מה קורה עם כל לקוח ואחרי הכל, ישנם תחומים רבים בבית העסק המצריכים ניהול שוטף ללא הרף ובכל רגע צצים עניינים חדשים.
מנהלי לקוחות המעוניינים למטב ולמקסם את הביצועים של העובדים שלהם, מאפשרים להם כלים ההופכים את תהליכי המכירה והשירות להרבה יותר פשוטים לניטור. כאשר מערכת לניהול לקוחות מדווחת איפה נמצא כל לקוח מבחינת תהליך המכירה, מה התשלומים שהועברו ואילו תשלומים לא הועברו, כיצד ניתן לפנות לכל לקוח בזמן הנכון ולהציע לו את הפתרון האולטימטיבי בדרך הטובה והמתאימה ביותר לצרכים שלו?
כל אלו מתאפשרים הודות לשימוש במערכת לניהול לקוחות מתאימה המבוססת על הצרכים של הלקוח בכל רגע נתון, כך שהוא תמיד מרגיש שיודעים מה קורה איתו. לקוח שהספק או איש המכירות זוכר אותו הוא לקוח מרוצה יותר ולקוח שמרגיש שהוא חשוב לבית העסק. מסיבות אלו ישנה חשיבות גבוהה לבחירה נכונה של מערכת לניהול לקוחות המבוססת על כל הפרמטרים שרלוונטיים לכם בעת ניהול העסק – כל שהלקוח יכול לקבל את המענה לצרכים השונים שלו והמערכת עוקבת אחר סטטוס הטיפול בבקשה של כל לקוח.