כותרת
> C;
1/1
נדל"ן וכלכלה

קופת גמל להשקעה הסולידית – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

כרמיאלי נדל"ן וכלכלהפורסם: 06.12.21 , 10:43ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

רוצים לפתוח קופת גמל להשקעה הסולידית? במאמר הבא נביא לכם את כל מה שצריך לדעת על קופת גמל להשקעה הסולידית, דמי ניהול קופת גמל להשקעה, אפיקי השקעה מסוכנים יותר או פחות ואפיקי השקעה בעלי פוטנציאל תשואה גדול עוד יותר. פורטל הביטוחים הגדול בישראל לא סתם נקרא פורטל הביטוחים הגדול בישראל... וזאת משום שהוא באמת פורטל הביטוחים הגדול בישראל. לכן אם אתם רוצים מידע על ביטוחים, קופת גמל להשקעה הסולידית, קרן פנסיה והשתלמות וכל מה שכדאי לדעת, על מנת לנהל את הכסף שלכם בצורה חכמה ומשתלמת, פורטל הביטוחים הגדול בישראל הוא הכתובת היחידה שנותנת לכם את כל המידע עדכני והמדויק ביותר על כל התחומים הללו ועוד!

ביטוחים, תוכניות חיסכון ואפיקי השקעה משתלמים – איך עושים ניהול פיננסי נכון

קופת גמל להשקעה הסולידית היא פתרון מצוין לכל מי שיש קצת כסף בצד להפריש כל חודש מעבר להוצאות המחיה והפרשות הפנסיה. קופת גמל להשקעה הסולידית מגלמת יתרונות רבים: ניתן למשוך ממנה את הכסף בכל רגע ולא רק בגיל הפרישה כמו בקרן הפנסיה, ניתן לקבל אותה כקצבה חודשית אחרי גיל 60 ולא בבת אחת ואז ליהנות מאי תשלום מס, ניתן לקחת הלוואה על חשבון קופת גמל להשקעה הסולידית בתנאי ריבית והחזר מועדפים ובנוסף לכל זה קופת גמל להשקעה הסולידית משיגה לעמית הקופה גם תשואות סולידיות ומה צריך יותר מזה.

איפה הכי כדאי להשקיע כסף לטווח קצר, בינוני וארוך - קופת גמל להשקעה הסולידית

קופת גמל להשקעה הסולידית היא פתרון השקעה וחיסכון מצוין לטווח הקצר, הבינוני והארוך. קופת גמל להשקעה הסולידית נמצאת למעשה בין קרן השתלמות לקרן פנסיה והיא בעלת היתרונות של שניהם. קרן השתלמות היא תוכנית השקעה לטווח בינוני עם אי אפשרות למשוך את הכסף במשך 6 שנים רצופות וקרן פנסיה היא תוכנית חיסכון לטווח ארוך עם אי אפשרות משיכה רק לאחר גיל הפרישה. קופת גמל להשקעה הסולידית נמצאת בדיוק בטווח והיא גם תוכנית חיסכון לטווח ארוך אם תרצו וגם תוכנית חיסכון לטווח קצר כי ניתן למשוך ממנה כסף בכל עת.

דמי ניהול קופת גמל להשקעה – פורטל הביטוחים המקיף בישראל

דמי ניהול קופת גמל להשקעה נקבעו לפי החוק בשיעור של עד 4% סך הכל על ההפקדות ועד 1.05% סך הכל על הסכום הנצבר. נכון, לא מדובר בשיעורים נמוכים אך כמו בפוליסות הביטוח שמציעות תנאים אף יותר קשוחים עם עד 6% על ההפקדות, חברות הביטוח והקופות מציעות תנאים טובים יותר. הבעיה היא שלקוחות רבים משלמים את המקסימום ולא יודעים זאת ומדובר בעשרות אלפי שקלים במצטבר שהם יכולים לחסוך! כיום יש קופות קמל, קרנות השתלמות ואפילו קרנות פנסיה ברירת מחדל לעצמאים שמציעות תנאי דמי ניהול טובים בהרבה וכל אחד חייב לבדוק לגופו של עניין כמה דמי ניהול הוא משלם. יש הבדל עצום בין 4% לבין 3% על הפקדות. למשל עשו חישוב פשוט אם אתם מפקידים כל חודש נניח 2000 שקלים אל קופת גמל להשקעה הסולידית, מדובר ב-24,000 אלף שקלים בשנה. 4% על ההפקדה של סכום שנתי זה הם 720 שקלים ולעומת זאת 3% על הפקדה זהה הם רק 480 שקלים. מדובר על הפרש של 240 שקלם בשנה. 240 שקלים אולי לא נראים לכם הרבה כסף אך קודם כל למה שתפסידו אפילו שקל אחד אם אתם יכולים לשלם פחות דמי ניהול ושנית, במצטבר על תקופה של 30 שנה למשל מדובר על 7200 שקל, סכום שכבר נראה יותר רציני, סכום מכובד שיכול להיות שימושי לדברים אחרים. תוסיפו לזה את שאר הביטוחים, הקרנות והקופות שלכם ותבינו שהתעקשות על מציאת וקבלת תנאי ריבית טובים יותר יהיו שווים לכם עשרות אלפי שקלים ושווה להשקיע זמן ומאמץ על מנת להבין בנושא, לאתר את החברות שמציעות את דמי הניהול הטובים ביותר ולעבור אליהן וטוב מוקדם ממאוחר!

השוואת ביטוחים, קופות גמל וקרנות השתלמות – פורטל הביטוחים הגדול בישראל

עכשיו אחרי שהבנתם כמה חשוב לבדוק ולהשוות מחירים, פורטל הביטוחים הגדול בישראל מזמין אתכם להיעזר בחומר הרב המצוי באתר בדיוק למטרה זאת: לאפשר לכם להשוות מחירים, למצוא את ההצעות הטובות יותר ולעבור לחברות המשתלמות יותר. קראו עוד עשרות מאמרים כמו זה, למדו על הנושא והפכו למומחים בניהול פיננסי נכון, משהו שיהיה שווה עבורכם כסף רב. צריכים עזרה מקצועית נוספת באופן אישי? השאירו פרטים וקבלו ייעוץ חינם והצעות משתלמות של החברות המובילות במשק בכל ענפי הביטוח: ביטוח חיים, ביטוח בריאות, ביטוח משכנתה, ביטוח רכב ועוד והצעות משתלמות עבור כל תוכניות החיסכון ואפיקי ההשקעה בישראל: קרנות הפנסיה, קופות הגמל, קרנות ההשתלמות, ביטוחי המנהלים ועוד.

" סקר שוק פשוט, השוואה וחיסכון יהיו שווים לכם עשרות אלפי שקלים! "

אנו מאמינים שניהול פיננסי נכון מתחיל בפרטים הקטנים, בעבודת שטח וישיבה על מספרים ונתונים והבנה על מה בדיוק אתם חתומים. רוב הציבור לא מבין בנושאים הללו ולשלם כך יש יועצי השקעות, רואי חשבון ויועצי מס שיכולים להיות אפקטיביים בכל עסק ועבור כל אדם בין הוא שכיר או עצמאי. מי שיש לו גישה לנושא ולא פוחד להיכנס לתחום, יכול להפיק לבד את המידע הדרוש על מנת לפעול בביטחון ולא להתבלבל נוכח המספרים והנתונים. ידע הוא כוח ומי שמפקיד את כספיו הרבים עליהם הוא עומל קשה כל חודש, חייב לכל הפחות להבין לפרטי פרטים על מה הוא חתום וכמה הוא משלם דמי ניהול, מה הישגי הקופה מבחינת השגת תשואות וכדומה. בנוסף לא רבים יודעים אך ניתן גם לקחת הלוואה בתנאים מועדפים על חשבון קופת הגמל, קרן ההשתלמות וקרן הפנסיה. הלוואה כזאת טובה לאין שיעור מהלוואות אחרות שמציעים לכם הבנקים וחברות האשראי השונות. בנוסף חשוב לדעת שפתיחת קופת גמל וקרן השתלמות מאפשרות לכם לחסוך בתשלום המס וזה לבדו שווה לכם כסף רב כל חודש.

שורה תחתונה: כל אחד חייב לעצמו להבין בעולם החיסכון וההשקעה על מנת לחסוך כסף יקר ערך לאורך כל החיים. לא מדובר במאות שקלים אלא באלפי שקלים ועשרות אלפי שקלים במצטבר לאורך תקופה של עשרות שנים. רוצים לחלק כסף חינם לחברות הניהול בהן מופקד הכסף שלכם? תמשיכו לטמון את הראש בחול ולא להבין בנושא. רוצים לחסוך כסף רב ולהיות בשליטה מלאה על הכסף שלכם? פורטל הביטוחים הגדול בישראל נותן לכם את כל הכלים להבין את הנושאים הללו וכמה דקות של קריאה ולמידה יכולים לשרת אתכם הייטב ולעזור לכם לחסוך כסף רב, פשוטו כמשמעו!

מוזמנים ליהנות ממאות מאמרים נוספים באתר וליצור עמנו קשר לקבלת הצעות בהתאמה אישית עבור כל אחד מאפיקי החיסכון, תוכניות החיסכון והביטוחים שממילא אתם משלמים עליהם רק לא יודעים כמה. היעזרו בתוכן הרב שיש בפורטל וקבלו ייעוץ אישי חינם בהשארת פרטים אישיים מלאים כאן ועכשיו. להתראות ובהצלחה!

פורטל הביטוחים הגדול בישראל

טלפון: 073-272-5261

www.2bit.co.il