כותרת
> C;
1/1
חדשות

"כ"ן" חשיפה לצפון

כרמיאלי חדשותפורסם: 27.01.15 , 10:37ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 ביום ראשון 25/01 התקיים ערב חשיפה למדרשת הצפון של עמותת "כ"ן" - כוח נשים לקידום נשים ראויות לעמדות מפתח.
 
מטרת העמותה להגדיל את מספר הנשים המתמודדות ונבחרות לכנסת ולרשויות המקומיות ,לקדם נשים  לצמרת קבלת ההחלטות בישראל.  העמותה פועלת בפריסה ארצית פותחת מדרשה בצפון – בחסות עיריית כרמיאל.
 
למפגש החשיפה הגיעו כמאה נשים מכרמיאל והסביבה והשתתפו בו  סגנית ראש העיר שולה כהן, ח"כ ד"ר עליזה לביא מיש עתיד, ח"כ שולי מועלם מהבית היהודי וד"ר יפעת ביטון-שאשא מועמדת מטעם כולנו, ליאל אבן-זהר מנכ"לית עמותת כ"ן וד"ר אלה בינר יו"ר מועצת נשים עירונית.
 
עוד נכחו באירוע: שני אלדן-חיימי רכזת כ"ן צפון, שושי כחלון -כידור מנהלת ההדרכה עמותת כ"ן, גלית הנביא אלקווה מנהלת התחום המוניציפלי בעמותה.
 
בערב מעורר השראה נחשפו הנשים לחוויות ולתובנות מתוך עולמן של נשים העוסקות במלאכה הציבורית - פרלמנטרית, ושמעו במעט על התכנים שירכשו בתחומים שונים ומגוונים שיספקו כלים ומיומנויות לנשים המעוניינות להיכנס לזירה הציבורית פוליטית.
 
משתתפות הפאנל סיפרו מה היה הדבר ש'הזיז אותן מאזור הנוחות' וגרם להן לצאת לפעילות ציבורית וגילו מה הן מקורות הכח שלהן כיום בתפקיד.
 
 שולי מועלם - "יש לי רצון, יכולת, דרך וחזון ברורים לי. זה הזמן!!! רצוני לעשות את החברה שלי טובה יותר – תיקון עולם!"
 
יפעת שאשא ביטון אמרה ש – "בבחירות האלה קיבלתי כמה הצעות והתלבטתי, רק כאשר חשתי שלמה עם עצמי שזה מה שאני רוצה – השבתי בחיוב, "מקור הכח שלי הוא הבערה הפנימית"
עליזה לוי סיפרה – "נכנסתי לפוליטיקה כשנולדה לי הנכדה, כי הבנתי שלא יהיה כאן יותר טוב בלי שנעשה שזה יקרה. "הטיפ הכי חשוב שלי אליכן הוא לא להיבהל!"
 
שולה כהן הפתיעה בסיפור מקומי – "כשהגעתי לכרמיאל באתי לראש העיר והוא שהזמין אותי להיכנס לחיים הציבוריים. אז... תכנסו למקום שבו אכפת לכן באמת ושם תביאו את כל הכוחות והלהט שלכן".
 
תלמידת בית ספר "אורט כרמים" אלמוג שבת הפליאה בשירתה והנעימה בקולה להנאת הנוכחים.
עופרה פרקש רכזת תוכנית  כ"ן מטעם עיריית כרמיאל, הפיקה את הערב וציינה: "רק מי שיכול לראות את הבלתי נראה, מסוגל לעשות את הבלתי אפשרי".
 
לפרטים נוספים והרשמה למדרשה יש ליצור קשר עם עופרה פרקש- 052-3748994 , שני אלדן-חיימי – 052-8108450
אולי יעניין אותך גם