
בודינגר סיפר כיצד השתתף בתקיפת שדות התעופה בני-סואף ולוקסור במצרים וכן בתקיפת שדה התעופה העיראקי. במהלך תקיפת שדה התעופה בלוקסור נפגע מיכל הדלק הראשי של מטוס הווטור שלו מאש נ"מ מצרית. נזילת דלק חריפה הביאה בהמשך לכיבוי אחד המנועים. בודינגר המשיך להטיס את המטוס על מנוע אחד והצליח להגיע על טיפות הדלק האחרונות לשדה התעופה באילת ולנחות בשלום.
באפריל 1972 מונה בודינגר למפקד טייסת בבית-הספר לטיסה. במהלך מלחמת יום הכיפורים טס בודינגר על מיראז' וזקף לזכותו הפלה של מיג-17 סורי. ב-9 באוקטובר 1973 שימש בודינגר כמוביל בטיסת פיטרול. באזור קוניטרה הבחין ברביעיית מטוסי מיג-17 סוריים. בודינגר נכנס בעקבות המטוסים לקרב אוויר בגובה נמוך בעומק סוריה, במהלכו ירה צרור מתותחי המטוס לעבר אחד המיגים. המיג התהפך והתרסק.
בודינגר היה הטייס שהטיס את מטוס הכפיר הראשון שמסרה התעשייה האווירית לחיל-האוויר ביום העצמאות במאי 1975. בינואר 1982, קרוב לעשר שנים אחרי שעזב את בסיס רמת-דוד, חזר אליו בודינגר, הפעם כמפקד. הוא פיקד על הבסיס במהלך מלחמת שלום הגליל, בה נטלו מטוסי הבסיס חלק ניכר בפעילות המבצעית.
באוגוסט 1984 מונה בודינגר לראש להק אוויר, והועלה לדרגת תא"ל ובינואר 1992, מונה למפקד חיל-האוויר, במקומו של אביהו בן-נון.
בודינגר ריתק את התלמידים כשסיפר להם על 451 הגיחות המבצעיות בהן השתתף, האחרונה שבהן במהלך מבצע "ענבי זעם" . יש לציין כי בתקופתו של בודינגר נפתח קורס הטיס בפני בנות, לראשונה, לאחר כמעט 50 שנה.
בסוף ההרצאה ענה בודינגר לשאלות התלמידים, ועודד אותם להתגייס לתפקיד משמעותי בצה"ל.