כותרת
> C;
1/1
חדשות

250 עגלות תינוק שנגנבו בצפון אותרו ברש"פ

כרמיאלי חדשותפורסם: 03.02.15 , 16:20ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

חוליית גנבים ישראלית-פלשתינית גנבה מעל 250 עגלות תינוק ממחסן בצפון. במבצע משולב אותרו העגלות והוחזרו לבעליהן.
מעל 250 עגלות תינוק בשווי של מאות אלפי שקלים שנגנבו ממחסן בצפון הוחזרו לבעליהם במבצע של  משטרת משגב בסיוע צה"ל ומשטרת הרש"פ.         
האירוע כולו החל לפני כשבועיים. מחסן בישוב בגליל התחתון נפרץ ונגנבו ממנו מאות עגלות תינוק שהועמסו על משאית אשר נעלמה מהמקום. חקירה נפתחה במשטרת משגב ובפעילות מאומצת של משרד מודיעין בילוש משגב בפיקודו של פקד אושרי אמור ובסיוע מחוזות המשטרה ת״א/מרכז/ירושלים אותרה חוליית הפורצים אשר פעלה, כך מתברר, בכול הארץ.
במהלך הפעילות אותרו על ידי בלשי משטרת משגב  מחסנים ורכבים המשמשים את החבורה כמו כן נתפסו מוצגים מהתפרצויות לעסקים בתחום תחנות רמלה ופתח תקווה.
במקביל לאיתור המחסנים וכלי הרכב  בלשי משטרת משגב עצרו מספר ימים לאחר  מכן ארבעה חשודים המשתייכים על פי החשד לחבורה ומעצרם הוארך מעת לעת.
שלושה מהחשודים תושבי כפר קאסם והרביעי תושב בתל אביב כולם בשנות ה-30 לחייהם.
אתמול (שני) סמוך לשעה 15:00 נעצר  החשוד החמישי, סוחר פלשתיני תושב טול כרם, שעל פי החשד קנה את הסחורה הגנובה.
בהמשך למעצר החשודים  נתפסה המשאית בה הועברה הסחורה הגנובה וכן נתפס רכב ששימש לפתיחת צירים במטרה להקל על תנועת המשאיות באופן חופשי, החשודים נחקרו ומעצרם הוארך מעת לעת. לאחר התפתחויות בחקירה נוצר קשר עם צה״ל וגורמי בטחון מהרש״פ ובמאמץ משותף של כלל  הגורמים אותרו עגלות התינוק שנגנבו כשהם מוסתרים במחסן בתחומי  הרשות הפלשתינית. הסחורה נתפסה והוחזרה אתמול לבעליה.
בדוברות המשטרה מציינים כי החשוד הפלסטיני יובא הבוקר לדיון בהארכת מעצרו בבימ"ש עכו.
מפקד משטרת משגב סנ"צ מעוז בן שבו מסכם את האירוע ומספר: "פעלנו במקצועיות ובנחישות תוך שיתוף פעולה  מלא עם גורמי צה"ל וגורמי  משטרה  ברש"פ. אני שמח מאד ששיתוף הוביל לאיתור הסחורה שנגנבה והחזרתה לבעליה".
מפקד המחוז הצפוני ניצב זהר דביר שיבח את עבודת כלל הגורמים שפעלו להחזרת הרכוש וציין "בימים אלו בהם המשטרה נדרשת יותר מתמיד לחשבון נפש הציבור צריך לדעת שיש לנו משטרה מקצועית ונחושה וגם בפיענוח  הנוכחי לא חסכנו  במשאבים  כחלק מהמאמץ  להגן על שלומו בטחונו ורכושו של הציבור".

אולי יעניין אותך גם