כותרת
> C;
1/1
לימודים

תלמידות פסגות בגוגל ישראל

כרמיאלי לימודיםפורסם: 06.02.15 , 12:04ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 ארבע תלמידות מאורט פסגות, הילי קדוש, אופק בלומנפלד, אושר שלום ושיר עסיס השתתפו השבוע בכנס "שומרי מסך" שהתקיים בגוגל תל אביב. הכנס יועד לתלמידים שמשתתפים בתחרות הקמפיינים בנושא בריונות ברשת של פרוייקט שומרי מסך. במהלך היום שמעו הבנות הרצאות מרתקות בנושאים שונים. פתחה את היום נועה, שאחראית על פרויקט שומרי מסך מטעם גוגל, בהרצאה שמטרתה ליצור השראה. היא סיפרה על תחילתו של פרויקט שומרי מסך בישראל לפני ארבע שנים ועל כך שבעקבות הצלחתו הרחיבה אותו גוגל למדינות נוספות. בהמשך הציגה שני סרטונים מעניינים שזכו בתחרות בנושא "בריונות ברשת" שהתקיימה בניו זילנד בשנה שעברה.
עו"ד משה שכטמן דיבר על היבטים משפטיים שקשורים לגלישה ברשת, תוך התמקדות בלשון הרע. אחריו עלה עומר, בחור צעיר, עם רזומה עשיר בתחום צילום ועריכת וידאו. עומר בדק עם התלמידים מדוע הם צופים בסרטונים? איך מוזיקה משפיעה על סרט? ומה צריך כדי לצלם סרט? לסיום נתן הסבר קצר על צילום וידאו באמצעות טלפונים חכמים.
עופר, איש פרסום ותיק, הסביר לתלמידים את תפיסתו בכל הקשור בפרסום. בהרצאתו, שלטענת התלמידות הייתה המעניינת ביותר, התעקש על כך שלכל סרטון צריך להיות מסר. הוא לא הרפה מהתלמידים שקיבלו את רשות הדבור עד שניסחו מסר ברור לסרטון שהם מתכננים. לטענתו, לאחר שבוחרים מסר שקשורים אליו קל יותר להבין מה לעשות ואיך.
בהמשך נפגשו התלמידים בקבוצות עם מנטורים מגוגל, שנתנו להם טיפים ורעיונות לביצוע הסרטונים.
ההרצאה שחתמה את היום ניתנה על-ידי עדי אלטשולר, מנהלת תחום החינוך בגוגל ישראל ומייסדת תנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" והפרויקט "זיכרון בסלון". אלטשולר סיפרה על הקשר שלה עם כפיר ז"ל, ילד עם שיתוק מוחין, אותו חנכה מאז היתה בת 11.5 עד שנפטר. לדבריה, כפיר היווה את ההשראה להקמת תנועת הנוער.