כותרת
> C;
1/1
חדשות

תרגיל העורף "מפנה": צפו בתמונות מהתרגיל

כרמיאלי חדשותפורסם: 03.06.15 , 14:34ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: רוטרנט, אלכס הובר


היום, רביעי (3.6.15), התקיים בכרמיאל תרגיל מעשי של פיקוד העורף בכרמיאל במסגרת התרגיל הארצי "נקודת מפנה 2015". במהלך התרגיל יצאו צוותים באופן פיזי למקומות בהם דווח על אירוע.
 
בין האירועים שהוזרמו למטה החירות: קריסה של בניינים, פצועים, הרוגים, פיצוץ צינור מים, פתיחת מרכז קליטה לקליטת התושבים שפונו מהבתים שקרסו, פתיחה של מרכזי מידע שכונתיים, הפעלה של יחידת החילוץ ועוד.
 
התרגיל מתמשך לאורך היום כולו, עד שעות הערב.
 
כחלק מהתרגיל, אופרו תלמידים כאילו והם נפצעו וכוחות הביטחון הגיעו לטפל בהם ולחלצם. באירוע לקחו חלק המשטרה, מד"א כיבוי אש וכמובן עיריית כרמיאל ופיקוד העורף.
 
בשעה 09:00 הוזנקו ראשי המיכלולים בחירום אל החמ"ל (חדר המלחמה) הממוקם במקלט בבית המינהל לשירותים חברתיים, על ידי קב"ט העירייה משה לוי.
 
את התרגיל פתחו ראש העיר עדי אלדר וממלאת מקומו המשמשת גם כראש מטה החירום, וכן אשי פיקוד העורף אשר עדכנו את הנוכחים בתמונת המצב ש התרגיל המתקיים לכאורה ביום השביעי של המלחמה.
 
צוותי המכלולים התכנסו כל אחד בחדרו במתחם המבנה הממוגן שהוכן לשם כך במבנה השירותים החברתיים, קיבלו מראש המכלולים את הוראות הביצוע והעבירו אותן הלאה לפי הצורך.
 
כרמיאל למודת ניסיון ממלחמת לבנון השנייה והצוותים הוכיחו את מוכנותם למצב חירום.
 
ראש העיר הודה בסיכום האירוע לרינה גרינברג על פעילותה , למשה לוי וצוות הביטחון גיל דהן ומוטי שם טוב ולכל ראשי המיכלולים המגלים רצינות רבה בהיערכות לחירום .

צפו בתמונות:

 

אולי יעניין אותך גם