כותרת
> C;
1/1
לימודים

תלמידים ממחזרים - פרויקט קרן עזריאלי

כרמיאלי לימודיםפורסם: 05.06.15 , 10:04ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 מכון עזריאלי להעצמה חינוכית פועל להעצמת בני נוער במטרה לאפשר להם לממש את היכולת שלהם לעמוד בזכות עצמם ולהצליח בלימודיהם בבית הספר, כל זאת באמצעות הדרכה ותמיכה , כלים המביאים אותם, צעד אחר צעד, להבנה שהצלחתם היא דבר אפשרי שניתן להגשימו ולממשו.
 
התוכנית מורכבת משלושה מעגלים שמטרתם לשפר את כישוריהם הלימודיים והחברתיים של התלמידים ולהתמקד בתפקיד אותו ממלאים ההורים בדרכי הלמידה של ילדיהם.
 
הישגים לימודים מושגים באמצעות צמצום פערים לימודיים בעזרת לימודיים מזורזים בפרק זמן קצר.
 
במעגל החברתי הקבוצה והתלמיד עוסקים בהיבטים שונים של גיבוש אישיותו וזהותו של התלמיד, מעמיקים ומטפחים את הכישורים האישיים והחברתיים, ולבסוף יוצרת הקבוצה מרחב בו נעשה חיבור בין התלמיד לקהילה שלו.
במסגרת חיבור זה התלמידים יוצאים להתנדב בקהילה בפרויקטים שונים שהם בוחרים לקחת בהם חלק.
 
כחלק מפעילות התנדבותית בפרויקט עזריאלי, יצאו התלמידים המדריכים ונציגים מהמחלקה לאיכות הסביבה בעיריית כרמיאל  להתנדבות בנושא מיחזור בקניון "לב כרמיאל" , בשיתוף הנהלת הקניון.
 
התלמידים עברו הדרכה והכנה בנושא פסולת ומיחזור שהועברה ע"י צוות מחלקת איכות הסביבה, שבוע לאחר מכן יצאו לקניון לחלק סלים רב שימושיים ופליירים  לתושבים בנושא הפרדת פסולת אריזות .
 
התלמידים הסבירו לתושבים למה חשוב להשתמש בסלים ולא בשקיות ניילון, כמה חשוב להפריד את הפסולת למיחזור  ואיך צריך להפריד את הפסולת לסוגיה בעיר .
לדברי התלמידים, הפעילות הייתה מלמדת ומהנה.
 
ראש העיר עדי אלדר שיבח את פעילות התלמידים ואמר שחשוב להקנות הרגלים סביבתיים ולהטמיע את נושא המיחזור ,זאת כדי לצמצם את כמויות הפסולת שהולכות להטמנה וממלאות את ארצנו הקטנה בפסולת.