כותרת
> C;
1/1
ספורט

שישי של כדורסל בכרמיאל

כרמיאלי ספורטפורסם: 05.06.15 , 10:07ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 ביום שישי האחרון התכנסו צעירי וצעירות כרמיאל לצהריים של ספורט והרבה כיף.
טורניר מוצלח נוסף מבית היוצר של מינהלת הסטריטבול הופק לטובת צעירי העיר.
 
בטורניר שהתקיים במגרש של אורט פסגות השתתפו כ-60 צעירים. בטורניר שיחקו קבוצות של 3 שחקנים אחת נגד השנייה אשר  חולקו לבתים. בכל בית ארבע קבוצות ששיחקו אחת נגד השנייה. הקבוצה הטובה מכל בית עלתה לשלב חצי הגמר בנוסף לסגנית הטובה מכל הבתים. בנוסף בכל בית התקיימה תחרות שלשות כשמנצח מכל בית עלה לשלב הגמר. הטורניר חולק לטורניר נשים וגברים. כולם יכולים להשתתף.
 
הטורניר מופק על טהרת היוזמה החברתית לטובת הציבור. שלושה צעירים כרמיאליים זיהו את הצורך של צעירי העיר, חובבי הכדורסל, להכניס קצת "אקשן" לתחביב שלהם.
 
המינהלת מתכנסת אחת לחודש לתכנן את הטורנירים. המינהלת פועלת בחסות מרכז צעירים, תחת תחום המעורבות החברתית ובשיתוף אגף הספורט העירוני. מרכז צעירים מסייע למינהלת בקשר מול הגורמים הרלוונטיים ברשות המקומית ובקרב הקהילה על מנת לקדם את יוזמתם הברוכה, כך הם מגייסים את המשאבים הנדרשים  לטובת הפקת אירוע איכותי. כל רצונם של חברי המינהלת הוא להוסיף טעם של כיף לחייהם של הצעירים בכרמיאל.
 
מרכז צעירים שם לעצמו למטרה לקדם את חייהם של צעירים בכרמיאל. אם לכם יוזמות ורעיונות פנו למרכז צעירים בפייסבוק בדף מרכז צעירים כרמיאל, בטלפון 04-6662390 או כתובת האימייל yoni@mzk-hon.org.il. בנוסף אם ברצונכם להצטרף למנהלת הסטריטבול אתם מוזמנים.