כותרת
> C;
1/1
לימודים

תלמידי כרמים השתתפו בהייד פארק במתנ"ס גבעת רם

כרמיאלי לימודיםפורסם: 10.06.15 , 09:05ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 תלמידי אורט כרמים השתתפו בהייד פארק במתנ"ס גבעת רם
בבוקר יום שישי נערכה פעילות קהילתית מיוחדת, בה חבר בי"ס כרמים למתנ"ס גבעת רם, ויחד קיימו "הייד פארק" בגבעה. זהו מיזם חדש, המשותף לאורט כרמים ולמתנ"ס, במסגרת שיתופי פעולה עם הקהילה.
באירוע נכחו מנכ"לית המתנ"סים, ג'נט אסידו, סגנית ראש העיר, שולה כהן, מנהלת המתנ"ס, טובה יציב, מנהל אורט כרמים, יואב קוסן, מנהל חט"ב, אילן פרסטר, מורים ותלמידים מביה"ס.
ב"הייד פארק" נאמו שמונה משתתפים. ארבעה תלמידים הלומדים בכיתת המחוננים וארבעה מבוגרים מהקהילה. הנושאים עליהם דברו היו שונים ומגוונים והשאירו את הנוכחים מלאי עניין ומחשבה. התלמידים התייחסו להפרדת דת ומדינה, החלפת ספרי לימוד בטאבלטים, איסוף מידע פרטי בגוגל ובפייסבוק ושימוש במצלמות אבטחה במקומות ציבוריים. חברי הקהילה דברו על מחאת האתיופים, זכות הצבעה לישראלים שאינם מתגוררים בישראל, מי אחראי לחינוך – הורים או מורים והאם אישה מתאימה לראשות הממשלה.
בכניסה ניתן היה ליהנות מכיבוד ושתייה אותה מכרה שכבת יא', על מנת להגדיל את קופתה לקראת מסעה לפולין. הנגנים והזמרים של ההרכב המוסיקלי "אפקט הקרמבו" הנעימו בנגינתם ושירתם בין הנאומים.
את התלמידים הכינה המורה בתיה טקר. בתיה, שקצרה הצלחות בהכנת תלמידים לדיבייט באנגלית, מספרת על תהליך ההכנה: "עבדתי עם התלמידים על איסוף נתונים הקשורים לנושא, עיבודם, אסטרטגיה של בניית נאום ואמנות ההצגה. במהלך התהליך הייתה  למידה בצוותא, כאשר התלמידים התייחסו והעירו אחד לשני על מנת לשפר ולהגיע להצגה הטובה ביותר. נעשתה עבודה איכותית והתוצאות הוכיחו זאת".