כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

פעילות מגוונת בספרייה העירונית

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 01.07.15 , 10:53ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 בשבוע שעבר ערך ראש העיר עדי אלדר ביקור בספרייה העירונית בכרמיאל. בביקור לקחו חלק גם מנכ"ל העירייה מנחם טפר, ראש מינהל החינוך מנחם שיכל וראש מינהל הסברה ודוברות לביאה שלו- פישר.
 
את פני הבאים קיבלה מנהלת הספרייה אולגה רדקוב שנכנסה לפני כשנה לתפקיד אחרי פרישתה לגמלאות של נורית מזור.
 
הנתונים והמידע כללי על הספרייה, מרשימים למדי . בספרייה יש 8984 מנויים, כשליש מהם מנויי ילדים. בתקופה שבין ינואר 2015 ועד מאי 2015 בוצעו 30.000 השאלות ספרים על ידי מנויי הספרייה. יש כ- 70,000 ספרים בספרייה.
 
מתקיימות הצגות ילדים בד"כ פעם בשבועיים, בחודש יוני התקיימו ההצגות פעם בשבוע ונכחו בהן בין 100-150 ילדים + הורים מלווים.
 
פעם בשבוע מתקיימים בספרייה מפגשים ללימוד כתיבה יוצרת עם סדנת הבית של הסופרים אשכול נבו ואורית גידלי בהנחיית אילנה זיידמן.
 
בחודש יוני במסגרת חודש הקריאה התקיימו מפגשים של תלמידי כיתות א-ב מבי"ס הדקל ובי"ס הרעות שהגיעו לסיור בספרייה וראו את ההצגה " חמש מכשפות הלכו לטייל".
 
בחודש מאי ,התקיים יום שיא בפארק המשפחה שכלל פעילויות "משחקים גדולים לקטנים" והצגה של תיאטרון מטמון "אגדות מרקדות". כזכור בפארק המשפחה ממוקמת ספרייה ניידת המשמשת את באי הפארק .
 
ראש העיר עדי אלדר ציין בסוף הביקור :" התרשמתי מאוד מהפעילות בספרייה ומהשינויים שהוכנסו בה, כולל תערוכת עבודות יצירה ברחבי הספרייה. האווירה מאוד נעימה ומאפשרת לסטודנטים ולכל מי זקוק למידע לשבת בניחותא וללמוד ולכל אוהבי הקריאה , יש צוות מקצועי המסייע בבחירת הספרים".