כותרת
> C;
1/1
לימודים

מועדון "להתחיל מחדש" נפרד מבוגריו

כרמיאלי לימודיםפורסם: 01.07.15 , 10:57ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 במסיבת סוף שנה שנערכה השבוע במועדון להתחיל מחדש שבגבעת רם, נפרדו המשתתפים והוריהם, מהבוגרים שסיימו השנה לימודים, נמצאים בעיצומן של בחינות הבגרות ומתכוננים לגיוס הקרב ובא.
 
רפי לוזון, מדריך המועדון, דיבר על העתיד של הנערים, הבחירות שייאלצו לעשות כאנשים מבוגרים, השירות המשמעותי המצפה להם בצבא ועל שמירת הערכים שקיבלו בפעילות במועדון: נתינה, סולידריות, אזרחות טובה, משפחה ועוד.
 
במהלך הפעילות במועדון, הנערים השתתפו בחלוקת סלי מזון בחגים, חלוקת סופגניות לקשישים בדיור המוגן, ויזמו מבצע של ניקוי ושדרוג גינות בבתי הקשישים.
 
לצד הפעילות הערכית ,מושם דגש על לימודים, ניתן סיוע ותגבור לימודי ע"י סטודנטים ממכללת בראודה, מפגשים חברתיים ושיח על סוגיות שונות עם חיילות, מתנדבי גרעין נועם ושין שינים (צעירים המגיעים לשנת שירות לפני גיוסם לצבא).
 
שולה מנחם ,ראש המנהל לשירותים חברתיים ברכה את המשתתפים והמדריכים המסורים של המועדון: "קיבלתם כאן כלים לחיים, ועכשיו העתיד שלכם בידכם, איך תעצבו אותו ואיך ייראו חייכם כאנשים בוגרים בחברה". כמו כן הודתה לצוות העובדות הסוציאליות המלוות את המדריכים והמתנדבים, לונה בו דיין וג'ניה סולובי
 
אילנה פליישמן, ברכה בשם ההורים: "תודה על הבית החם והנפלא שיש לילדים שלנו כאן, תמשיכו לבוא לכאן גם בצבא, תבואו לשאול, להתייעץ, לבקר, לעודד את הצעירים – אל תשוטטו ברחובות. כאן זה המקום שייתן לכם ארגז כלים לחיים" .
 
במועדון ביקרו השנה מעל 60 נערים ונערות, והמדריכים נמצאים בקשר שוטף הן עם ההורים והן עם הצוותים החינוכיים בבתי הספר, כדי לבנות מערך תומך וחם לבני הנוער.
 
עדי אלדר ראש העיר: "יש לנו בעיר נוער נפלא, ערכי וקשוב לזולת, מסגרות המועדונים מחזקות אותו ומסייעות בהכוונה והעשרה המעצימים את הנערים והנערות. אני מאחל לכל בני הנוער חופשה נעימה ובטוחה, ולמתגייסים שלנו- שמרו על עצמכם וחזרו בשלום הביתה לכרמיאל"