כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

המשוררת לאה נאור חגגה יום הולדת שמונים עם המחזמר ההסטורי זרעים של מסטיק בביצוע תלמידי מגמת המוסיקה

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 20.07.15 , 11:59ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 אנסמבל גפן לזמר עברי אמנותי, ההרכב הייצוגי של מגמת המוסיקה האזורית בקונסרבטוריון כרמיאל, העלה בשבוע שעבר את המחזמר "זרעים של מסטיק" בהיכל התרבות וזכה להצלחה מסחררת.
 
אנסמבל גפן בחר במחזמר זה כפרויקט שנתי וזאת לכבוד שנת השמונים להולדתה של המשוררת לאה נאור. הסיפור המחודש מביא לקהל את כוחה של המוסיקה הקלאסית ככלי יצירתי המפתח את דמיונם של הילדים. בגינת המסטיקים צומחים להם כלי נגינה אשר מצטרפים יחדיו לתזמורת. השירים המוכרים משתלבים בתוך הסיפור וכך נוצר מחזמר מרתק לכל הגילאים אשר מושך גם את קהל ההורים אשר גדל על שירים אלו.
 
המשוררת לאה נאור שנכחה בקונצרט עם משפחתה לא הסתירה את התרגשותה: "הבאתי את משפחתי איתי. נכדי מנגן בחליל ואני כל כך שמחה שהוא כאן לחוות את המחזמר".
במחזמר משתתפת גם מקהלת נופר הוותיקה בניצוחה של מירי שדה ובליווי הפסנתרנית סווטלנה פחטר, דיאנה בוכור מנהלת הקונסרבטוריון הודתה לגל סהר מנצח אנסמבל גפן וכותב העיבודים הקלסיים לשירי המחזמר .
 
סוניה הורוביץ, המנהלת האמנותית במחזמר אמרה כי להצלחה שותפים רבים והראשונים הם התלמידים והוריהם אשר השקיעו בעבודה המשותפת. את המשחק והבימוי שייפה במקצועיות רבה יונת עצמון אשר בתה הדסה מנגנת בצ'לו באנסמבל. הנגנים טל רוזנברג יואב מוזיקנט ואילון סהר התגלו על הבמה כנגנים מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. נועה בן ציוני, המשתתפת הצעירה ביותר במחזמר המנגנת בכינור שבתה את ליבם של רבים בקהל בנגינתה ובחיוכה הכובש.  "מחזמר בסדר גודל שכזה וברמה מקצועית שכזאת לא נראה בעיר מעולם. אנסמבל גפן הציב סטנדרט חדש ברמת ההפקה ". 
 
הבמה המדהימה עוצבה ע"י חופית סהר ופנינה יעקובוביץ' כללה את גינת המסטיקים ועץ תותים ענקי בגובה ארבעה מטרים, רכבת ענקית וירח עצום נגוס. כמובן שהחרדון לא נשכח. בסוף המחזמר עלו ילדים להצטלם על הבמה המדהימה.
 
בסיום המחזמר עמדו הסולנים ביציאה מהאולם וחילקו מסטיקים לקהל הילדים הנרגש בשם אנסמבל גפן לזמר עברי אמנותי. את המסטיקים הונחו הילדים לזרוע בגינת ביתם לשיר ולנגן בשביל גינת מסטיקים משלהם. המשוררת לאה נאור מסרה את תודותיה לכולם. "תודה לכולכם על המסטיקים אותם זרעתם במחזמר הם היו טעימים טעימים".