כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

סיכום שבועי - שיטור עירוני: 27/9/2015-4/10/2015

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 08.10.15 , 09:05ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
מה קרה בשבוע האחרון בשיטור העירוני?28/9
 
-התקבל דווח על אירוע ממוקד מד"א על פגיעה בתושב. כוח שיטור עירוני (פקח ופקח חובש) הגיע למקום. מדובר באדם מוכר השרוי בגילופין שחתך את עצמו חתך שטחי. האדם סירב לקבל טיפול ועזב את המקום.
 
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על אנשים המגיעים באופן קבוע לחניון תת קרקעי בעיר ומקיימים יחסים אינטימיים. כוח שיטור עירוני (פקח ושוטר) הגיע למקום. בתוך רכב ישב זוג תושבי חוץ, הוזהרו ועזבו את המקום.
 
- התקבל אירוע ממוקד 100 על שרפה בחורשה בעיר. כוחות שיטור עירוני (פקח ושוטר) וכב"ה הגיעו למקום. מדובר במיכל פינוי אשפה מסוג "צפרדע" שעלתה באש. כב"ה כיבו את השרפה.
 
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על אדם חשוד המסתובב באחד הבנקים בעיר. כוח שיטור עירוני (פקח ושוטר) הגיע למקום. האדם אותר ונבדק, מדובר בתושב העיר, הכל תקין.
 
29/9
- התקבל אירוע במוקד הביטחון על פעוט המשוטט לבדו ברחוב. כוח שיטור עירוני (פקח ושוטרת) הגיע למקום. מדובר במשפחה מרובת ילדים שלטענתם הפעוט ברח ולאחר מס' דקות אותר ע"י השכנים. הפעוט הוחזר לביתו בריא ושלם.
 
30/9
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על שלושה ילדים כבני 10 המנסים לקפוץ מגג של בניין אחד לגג בניין אחר במרכז העיר. כוח שיטור עירוני (4 פקחים) הגיע למקום. הילדים אותרו כבר על הקרקע, הוזהרו ועזבו את המקום.
 
-התקבל דיווח ממוקד 100 על נערים המשחקים עם נשק באחד הפארקים. כוח שיטור עירוני (פקח ושוטר) הגיע למקום. מדובר בחיילים, נרשמו פרטיהם והם עזבו את המקום.
 
- התקבל דיווח ממוקד 100 על שתי נערות המקבצות כסף במרכז קניות בעיר. כוח שיטור עירוני (פקח ושוטר) הגיע למקום. הבנות אותרו, מדובר בתושבות חוץ שטענו כי נתקעו ללא כסף לחזור לביתן. באישור הגורמים הרלוונטיים נלקחו הבנות בניידת לחברה המתגוררת בעיר ע"מ ללוות ממנה כסף לשיבה הביתה.

 
1/10
- בעת סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני (פקח ושוטר) באחד הפארקים זוהו שלושה נערים וברשותם צנצנת עם חומר החשוד כסם. השלושה עוכבו לתחנה להמשך חקירה.
בעת צפייה במצלמות המוקד זיהו נערים היושבים על אחד מהבניינים בעיר ומסכנים את עצמם. כוח השיטור העירוני (2 פקחים) הגיעו למקום, מדובר ב'זולה' שהילדים בנו על גג הבניין, הטיפול הועבר לדיירי הבניין.
 
2/10
- בעת סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני (פקח ושוטר) באחד הפארקים זוהו שתי קטינות עם תושבי חוץ בגירים וברשותם אלכוהול. הבחורים עוכבו לתחנה בחשד לשידול קטינות לשתיית אלכוהול.
 
3/10
- בעת צפייה במצלמות המוקד זיהו קטינות עם בגירים תושבי חוץ כאשר אחד מהם משליך פסולת על הקרקע באחד הפארקים בעיר. כוח השיטור העירוני (פקח ושוטר) הגיעו למקום לבחור נרשם דוח ע"י השוטר.
 
4/10
- בעת סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני (2 פקחים) עיכבו רכב הנוסע עם מוזיקה רועמת ברחבי בעיר. למקום הגיע ניידת שיטור העירוני (פקח ושוטר) נוספת על מנת לסייע, נרשם דוח לנהג ברכב.
 
כמידי שבוע מתוגבר השיטור העירוני על ידי ניידות עיר ללא אלימות.
 
מוקד ביטחון עובד 24/7, ניתן ליצור קשר במספר דרכים: 106 ולהקיש-1, 04-9085527
04-9088118, 04-9085662, 054-6626115.
אולי יעניין אותך גם