כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

סיכום שבועי – שיטור עירוני 15-21/11/2015

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 24.11.15 , 09:03ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
מה קרה השבוע בשיטור העירוני? 
15/11
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על תאונת דרכים באזור התעשייה. כוח שיטור עירוני הגיע למקום. מדובר בתאונה עצמית של רוכב אופנוע שהתנגש במדרכה ונפל. למקום הגיעו כוחות משטרה ומד"א, הרוכב סירב להתפנות, הועבר לטיפול משטרתי.
 
- דיווח במוקד על קבוצת נערים הרבים וזורקים אבנים באחת החורשות בעיר. כוח שיטור עירוני הגיע למקום. הנערים אותרו, טענו כי הכל היה בצחוק. הוזהרו והורחקו מהמקום.
 
16/11
- התקבל דיווח על אישה המשתוללת במבנה ציבורי בעיר. כוח שיטור עירוני הגיע למקום. מדובר באישה המוכרת לכוח, פונתה מהמקום.
 
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על אדם השוכב באחד המרכזים בעיר. כוח שיטור עירוני  הגיע למקום. מדובר באדם מוכר הלוקה בנפשו שאינו תושב העיר, נלקח למסוף אגד.
 
- בעת סיור של כוח שיטור בציר מרכזי בעיר נתקל הכוח בקבוצה של אנשים שתויים שסירבו להזדהות ולהתפנות מהמקום. למקום הגיע כוח נוסף לסייע. אחת הבחורות במקום עוכבה לתחנה מאחר וסירבה בתוקף להזדהות, המשך טיפול משטרתי.
 
17/11
- בעת סיור כוח השיטור באחד הרחובות בעיר הבחין הכוח ברכב החוסם  נתיב נסיעה. עפ"י החלטת השוטר ניתן לנהג הרכב דוח. הנהג החל לקלל, איים בפיטורים על הפקח ולגלג על שוטר. הנהג עוכב לתחנה שם ניתן לו הדוח והוא נחקר תחת אזהרה.
 
19/11
- דווח על שני תושבי חוץ מעוררי חשד באחד המרכזים בעיר. כוח שיטור הגיע למקום. מדובר בתושבי השטחים ובידם אישורי עבודה. השניים נבדקו בקפידה, הכל תקין.
 
-  אירוע ממוקד 100 על גנבה באחד ממרכזי הקניות בעיר. כוח שיטור עירוני הגיע למקום. מדובר באדם מוכר שגנב סחורה מסופר. המנהל הגיש תלונה והאדם עוכב לתחנה להמשך חקירה.
 
- אירוע של  תקיפה באחד ממרכזי הקניות בעיר. כוח שיטור עירוני הגיע למקום. מדובר בריב בין אישה לגבר כאשר הגבר זרק עליה לימון ופגע בראשה. למקום הגיע אמבולנס והאישה פונתה לבי"ח להמשך טיפול. בנוסף הוסבר לה נוהל הגשת תלונה.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
20/11
- בעת צפייה במצלמות האבטחה נצפה בחור הולך וחוזר באופן מעורר חשד. ליד הבחור היו מונחים שני תיקים ושקית. כוחות שיטור עירוני הגיעו למקום. מדובר בתלמיד הלומד בבית ספר בעיר, שאינו מגיע ללימודים כבר חודש מאחר וטען כי רב עם אמו  ואינו מעוניין לחזור לביתו. לאחר בדיקה מול גורמים רלוונטיים, הנער מוכר למחלקת רווחה. נוצר קשר עם אמו שטענה כי כלל לא רבו וכי הוא אמור להיות במעצר בית. הטיפול הועבר לגורמים הרלוונטיים.
 
- בעת סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני הגיע אזרח ודיווח לכוח על רכבים החונים על מדרכה וחוסמים מעבר הולכי רגל. הכוח הגיע למקום ואכן כל הרכבים קיבלו דוחות ע"י השוטר.
 
- בעת סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני עוכב רכב עם מוזיקה רועשת. מדובר ברכבם של תושבי חוץ . בנוסף לדוח שניתן בוצע חיפוש על יושבי הרכב ובחיפוש אותרו סמים. אחד המעורבים עוכב לתחנה להמשך חקירה.
 
כמידי שבוע מתוגבר השיטור העירוני על ידי ניידות עיר ללא אלימות.
 
מוקד ביטחון עובד 24/7, ניתן ליצור קשר במספר דרכים: 106 ולהקיש-1, 04-9085527
04-9088118, 04-9085662, 054-6626115.
אולי יעניין אותך גם