כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

הדרת פני זקן - החבר'ה הטובים

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 18.12.15 , 13:05ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


והדרת פני זקן אינה סיסמה ריקה אצל "החבר'ה הטובים". החבר'ה הטובים היא קבוצה של פעילים מתנדבים במסגרת מרכז צעירים בכרמיאל. בחג חנוכה האחרון הצטרפה הקבוצה לפעילות חנוכה במעון יום לקשיש ברחוב צה"ל. הקבוצה ארגנה חידונים, פעילות עם שירי החג, הדלקת נרות וחלוקת סופגניות לתושביה הוותיקים של כרמיאל. בסיום הפעילות נשארו הפעילים עם "טעם של עוד" והלכו לבתי קשישים בודדים לשמח אותם בשמחת החג. כך ביקרו אצל חמישה בתי קשישים. בידם האחת סופגנייה מתוקה ובידם השנייה חנוכייה עם נרות. השמחה אשר עלתה על פניהם של המארחים הוותיקים מילאה את ליבותיהם של המתנדבים באושר.
 
החבר'ה הטובים היא קבוצה של צעירים שקמה סביב יום המעשים הטובים. הקבוצה הבינה שחוזקה של השרשרת נקבע ע"פ החוליה החלשה ביותר שלה. על כן עלינו להגביר את הלכידות החברתית ולהרבות טוב בכרמיאל. ברזומה של הקבוצה פעילות של חינוך לקבלת השונה בשיתוף בית ספר כלנית. סיוע באריזת חבילות מזון בפתחון לב לקראת ראש השנה. השתתפות בקמפיין לקידום המודעות לזכויותיהם של אנשים עם מוגבלות ועוד.
 
כך הם בחרו בחג החנוכה להגביר את האור אצל אנשים שלא תמיד יש להם את החברה האנושית לעשות זאת עימם. על כן לקראת חג החנוכה פנתה הקבוצה לשולמית מהקרן לידידות-תחום קשישים בכרמיאל. שולמית ברצון טוב ובאדיבות רבה סייעה להם להגיע למעון יום לקשיש ולאותם קשישים בודדים. יחד עימה הגיעה הקבוצה לבתי אותם קשישים מצוידים בסופגניות וחנוכיות, לשמח את ותיקי כרמיאל.