כותרת
> C;
1/1
חדשות

עדי אלדר, רינה גרינברג ושולה כהן מסכמים שנה

כרמיאלי חדשותפורסם: 01.01.16 , 10:29ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
שנת 2015 הביאה עימה בשורות טובות לתושבי כרמיאל.סיכום שנה של עדי אלדר, ראש העיר:

 

שנת 2015 הביאה עימה בשורות טובות לתושבי כרמיאל.

 

לאחר שנות מאבק רבות, בהם פעלתי מול גורמי הממשלה החל מראש הממשלה וכלה במנכ"לים וחברי כנסת, הצלחנו במאבק ומה- 1.1.2016 תושבי כרמיאל זכאים להטבת מס בגובה של 7% עד תקרת שכר של 132.000 ₪. זו בשורה נהדרת.

 

בשורה נוספת שקיבלנו היא הקמת בית חולים שיקומי-סיעודי, בדוגמת בית לוינשטיין שיוקם בכרמיאל, דבר זה יקל מאוד על תושבי הצפון ויביא עימו מאות מקומות עבודה עבור קשת רחבה של בעלי מקצוע.

 

דבר חשוב נוסף שקרה השנה הוא תחילת עבודות התשתית בשכונה החדשה על הר כרמי , בה יוקמו כ- 2600 יחידות דיור , העבודות בעיצומן ועל פי הצפי בעוד כשנתיים יחל איכלוס השכונה ואנחנו כבר התכנון של השכונות העתידיות של כרמיאל על מורדות הר כמון.

 

כל זאת לצד העבודה השותפת המתבצעת בעירייה למען התושבים

 

לכבוד השנה האזרחית  החדשה, אני מאחל לתושבי כרמיאל בריאות טובה, פרנסה טובה וחיים טובים.

 

 



 

רינה גרינברג, מ"מ ראש העיר:

 

שנת 2015 הייתה שנה גדושה בעשייה ובפעילות. עשייתי מתפרסת על תחומים רבים למען התושבים והעיר כרמיאל:

 

קלטנו כ- 750 עולים חדשים מארצות רבות וכרמיאל ניצבת במקום הראשון בקליטת עולים בכל הגליל. הפעלנו תוכניות ופרוייקטים רבים וסה"כ פנו למינהל הקליטה 8,500 איש בכל תחום אפשרי.

 

מחלקת הספורט העירונית מובילה במתן שירות בתחום הספורט ההשגי, שדרוג מתקני הספורט, הפעלת פרוייקט אתנ"ה לעידוד ילדות ונערות לפעילות ספורטיבית, הפעלת התוכנית הלאומית פרחי ספורט וכמובן תחרויות  ואירועים עירוניים מגוונים.

 

המחלקה לביטחון ושעת חירום ביצעה הדרכות ואימונים לצוותי החירום בעירייה וגופי הסמך, שופצו ושודרגו מקלטים ברחבי העיר וזכינו ב-5 כוכבי יופי בתחרות ארצית.

 

המחלקה לביטחון קהילתי עסקה בהפעלת השיטור העירוני, צוות עובדים יוצא מן הכלל שמגיע ראשון לכל אירוע ולכל פניה, טיפנו באבטחת מוסדות החינוך ואירועים עירוניים.

 

פרוייקט עיר ללא אלימות ממשיך להוביל את העשייה העירונית במניעת אלימות בתחומי החינוך, הפנאי, הסברה, סדנאות, אכיפה ורווחה.

 

מינהלת העסקים המטפלת בלמעלה מ- 2,000 עסקים מכרמיאל, קיימה כנס עסקים גדול, ערכנו סיורים במתחמי העסקים והמסחר וגילינו אוזן קשבת לבעיותיהם.

 

לאורך כל השנה במרכז העירה קיימנו אירועים שונים כולל אירועי קיץ ואירוע מגלשות המים, הוספנו מקומות חנייה, תחנות אוטובוסים ועוד.

 

בתחום התרבות אנו ממשיכים את ההצלחה הגדולה של הקונסרבטוריון – בית המוסיקה העירוני שמצמיח דורות של מוסיקאים מחוננים והרכבים מוסיקליים ובהם תזמורת עירונית, אנסמבל גפן, ביג בנד, מקהלת נופר והיד עוד נטויה.

 

תחום האירועים העירוניים ממשיך להוביל באירועי חגים וקהילה.

 

וכמובן, בהיכל התרבות, בו אני מכהנת כיו"ר ההנהלה, אנו מציגים את מיטב המופעים בישראל, הצגות תאטרון , קונצרטים, מחול, ילדים, בידור ומוסיקה, מה שהופך את ההיכל למוביל בצפון.

 

בנוסף הפעלנו את רשות החנייה והמחלקה לרישוי עסקים.

 

אני רוצה להודות לכל המנהלים וצוותי העובדים שמסייעים לי ועומדים לרשות התושבים, ולעדי אלדר ראש העיר שמאפשר ותומך בי לאורך כל שנות עבודתי בעירייה.

 

אני מאחלת לכולם שנה אזרחית טובה, שנה מלאה בעשייה לפחות כמו בשנה החולפת.

 

 

 

שולה כהן, סגנית ראש העיר:

 

קשה נורא לסכם שנה עשירה כל כך אבל בכל זאת אנסה:

 

אני רואה בנושא התעשייה כאחד הדברים החשובים מתחומי פעילותי. בסביבת כרמיאל נמצאים ארבעה איזורי תעשיה גדולים: כרמיאל, תרדיון, תפן ובר לב בו אני מכהנת כנציגת כרמיאל במינהלת. באיזור התעשיה בר לב נמצאים כרגע בעבודה אל מול יזם פרטי הבונה 60,000 מטר מרובע להייטק ואנו פועלים מול משרדי ממשלה לעידוד יזמים לאכלוס המבנים. בכך נביא בשורה גדולה לתושבי כרמיאל והאיזור בתחום התעסוקה והתעשייה החכמה. לאחר עיכובים רבים ובירוקרטיה ממשלתית הצלחנו לשחרר את השטחים לבניית תעשייה באיזור התעשיה כרמיאל. אני בטוחה כי בשנת 2016 נראה צמיחה של מפעלי שרכשו כבר את הקרקעות בשנה החולפת.

 

הקשר עם התעשיה הולך ומתהדק  ואנו עומדים לרשותם בכל עניין. מועדון התעשיינים ממשיך לפעול באופן רציני ומקצועי ובימים אלו אנו מצרפים את תעשייני איזור התעשיה בר לב למועדון ואף הקמנו פורום רכש שמטרתו להוזיל ולהקל על נושא הרכש בתעשיה.

 

בתחום הנוער ביצענו השנה רה ארגון באגף הנוער העירוני, קלטנו מנהלת חדשה נמרצת ורצינית ולצידה גוייסו 3 מדריכי נוער חדשים. הופעלה תוכנית קיץ עשירה, הוקמו שני מועדוני נוער בשלוחות המתנסים. הוכנה תוכנית לתיאום וסנכרון של כל פעילות הנוער בכרמיאל. כל לזאת לצד פעילויות רבות שאנו מקיימים בבית הספר, במועדוני הנוער השכונתיים, בתנועות הנוער וביחידה לקידום נוער. הקמנו מועצת נוער עירונית תיקנית המתכנסת אחת לשבוע ובה חברים נציגי הנוער הנבחרים. המשכנו הפעלת פרוייקטי פל"א וספייס לסיוע לבני נוער בתחום הלימודי. אני צופה כי בשנת 2016 תיהיה פריצת דרך בפעילות הנוער.

 

רשת המתנ"סים ממשיכה להוביל את העשייה בתחומי שעות הפנאי, בפעילות החוגים, בהפעלת הקאנטרי, פעילות קהילתית בשכונות ובעשייה עם אוכלוסיות מיוחדות.

 

בחברה הכלכלית המפעילה ואחראית על איזור התעשייה, הפעלת השוק ועוד אנו ממשיכים בפרוייקטים רבים שישאו פרי בשנת 2016 ובהם הפעלת מתחם טקטי לאבטחה ובניית 200 יחידות דיור לעולים קשישים.

 

מרכז הצעירים הופך לגורם משמעותי בעשייה הקהילתית ובו מנגישים את השירות לתושבים צעירים התחומים רחבים: לימודים, מילגות, אירועים וקהילה.

 

רשות מקדמת תעסוקה הינו פרוייקט ממשלתי בהפעלת העירייה ובשיתוף משרד הכלכלה, הגויינט, עיריית כרמיאל ורשת המתנסים ממשיכים לקדם ולפתח את תחום התעסוקה לציבור הכללי וכן לאולוסיות מיוחדות.

 

בועדת המכרזים קיימנו 26 ישיבות.

 

תחומים נוספים בהם עסקתי השנה הם המועצה הלאומית לבטיחות בדרכים הרשות למלחמה בסמים ואלכוהול.

 

שנת 2015 הייתה גם משמעותית בהישגים הרבים ובהם מתן הטבות המס והאישור על הקמת בית חולים סיעודי בכרמיאל.אני רוצה לברך את ראש העיר עדי אלדר על מלחמתו ללא פשרות וההצלחה בקבלת הישגים אסטרטגיים אלו.

 

שנה אזרחית מאושרת לכולם!

אולי יעניין אותך גם
לראשונה מזה שנים רבות הוקמה עמותה בכרמיאל שכל עניינה טיפול בבעלי חיים
שנת 2015 הביאה עימה בשורות טובות לתושבי כרמיאל.
פיצוץ רכב בכרמיאל - כתוצאה מכך ארבעה פצועים באורח קל.
שנת 2015 הביאה עימה בשורות טובות לתושבי כרמיאל.
*שב״כ ומשטרה חשפו התארגנות טרור מאזור הצפון שתכננה לבצע פיגועים בישראל. כתבי אישום הוגשו נגד המעורבים.*
שנת 2015 הביאה עימה בשורות טובות לתושבי כרמיאל.
כרמיאל מרכינה ראש, ועצובה
שנת 2015 הביאה עימה בשורות טובות לתושבי כרמיאל.
יום עצוב בכרמיאל
שנת 2015 הביאה עימה בשורות טובות לתושבי כרמיאל.
יום חמישי הקרוב ניפגש ברחבת עיריית כרמיאל לשחרור החטופים
שנת 2015 הביאה עימה בשורות טובות לתושבי כרמיאל.
רשת "סאלח דבאח ובניו" במבצע חסר תקדים – שלל מוצרים בשקל
שנת 2015 הביאה עימה בשורות טובות לתושבי כרמיאל.
"אין בעולם מספיק תפילות כדי לעמעם כאב סבוך געגועים"
שנת 2015 הביאה עימה בשורות טובות לתושבי כרמיאל.
רכבת ישראל תחדש החל מהיום, יום רביעי את שירותי קווי הרכבת לתחנת כרמיאל במתכונת חירום
שנת 2015 הביאה עימה בשורות טובות לתושבי כרמיאל.