
בכל שבוע מגיעים שני תלמידים מהכיתה המדעית-טכנולוגית אל בי"ס הרעות ועורכים ניסוי בפני התלמידים הצעירים. הניסויים מגוונים מאוד ומעוררים אצלם עניין רב. בין הניסויים: זיהוי גזים, הכנת משחת שיניים, נחש קצף, נשימה של שמרים ועוד. במהלך השיעור יושבים תלמידי "ב" מרותקים וקשובים, שואלים שאלות ומגלים סקרנות רבה.
ז'קלין עלי, מורה למדעים בביה"ס ויוזמת התוכנית, מספרת שתלמידי כיתה "ז" מאוד מתרגשים לפני המפגשים ויש להם דחף גדול לעשות ולהצליח. מאידך, תלמידי ביה"ס היסודי נהנים מלמידה שיתופית והערכת עמיתים מה שתורם מבחינתם ללמידה משמעותית.
אילן פרסטר, מנהל חטיבת הביניים, מתייחס לתוכנית ומדבר על יתרונותיה. "לתוכנית זו כמה יתרונות" אומר אילן. "היא מסייעת לחיזוק של הרצף הפדגוגי בין המעבר מבי"ס יסודי לחטיבת הביניים, יש בה כדי להעצים את התלמידים במקצוע שלהם וברמה הרגשית וגם להגביר את עניין המנהיגות הצעירה כשזה בא לידי ביטוי גם בהובלת תכניות לימודיות. תלמידי היסודיים מתקרבים תוך כדי אל המקצועות המדעיים, נחשפים אל דרכי הוראה שבחטיבה ונפגשים עם הצוות החינוכי – מה שמקל על המעבר שלהם בבוא היום לחטיבת הביניים".