כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

סיכום שבועי שיטור עירוני: 14/2/2016-20/2/2016

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 25.02.16 , 09:29ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
מה קרה השבוע בשיטור העירוני? 
14/2
- דווח במוקד הביטחון על נעדרת משעות הבוקר כבת 17. מדובר בנערה המוכרת לכוחות, כוחות השיטור העירוני החלו מידית בסריקות, הנערה אותרה בריאה ושלמה לאחר זמן קצר.
 
- בסיור שגרתי של כוח השיטור העירוני זיהו רכב המשתולל בכביש ומסכן נהגים אחרים. הכוח עיכב אותו לתחנה להמשך טיפול.
 
- דווח במוקד הביטחון על ריח חריף של גז המגיע מכיוון בית דירות. כוח השיטור העירוני בשיתוף כוחות הכיבוי הגיעו למקום, מדובר ככל הנראה בחיבור פיראטי לאחד הבלונים, הטיפול הועבר לתחנת המשטרה ומחלקת איכות הסביבה.
 
 
15/2
- דווח במוקד הביטחון על תיירת מרוסיה כבת 76 נעדרת. כוחות השיטור החלו מידית בסריקות, האישה אותרה בריאה ושלמה לאחר זמן קצר.
 
 
16/2
- דווח במוקד הביטחון על גנבה של כ200 ₪. כוחות השיטור העירוני הגיעו למקום, מדובר ב2 ילדים כבני 11-12 שהתרימו כסף לאחת העמותות והגיעו אליהם 2 נערים כבני 15-16 וחטפו את השקית עם הכסף ופנקס הקבלות. כוחות השיטור העירוני החלו מידית בסריקות לאיתור החשוד, אחד השודים אותר ועוכב לתחנה להמשך טיפול.
 
- דווח במוקד הביטחון של אירוע דקירה בקניון. כוחות השיטור בשיתוף כוחות גדולים של המשטרה הגיעו למקום והחלו מידית בסריקות. לאחר זמן קצר מתברר כי לא היה מדובר באירוע דקירה אלא בוויכוח בין 2 אנשים.  
 
 
17/2
- דווח במוקד הביטחון על ילד כבן 3 שמסתובב לבדו באחד הפארקים בעיר. כוח השיטור העירוני הגיע מידית למקום, במקביל גם סבו של הילד הגיע, טען כי הילד ברח לו. הילד הוחזר לסבא.
 
- דווח במוקד הביטחון על קטטה באחד האזורים המרכזיים בעיר. כוחות השיטור העירוני הגיעו מידית למקום, מדובר בקטטה בין תושבי חוץ, לא היו נפגעים במקום. כל הנוכחים עזבו את המקום ואת העיר, ללא הגשת תלונה מאף אחד מהצדדים.

18/2
- דווח במוקד הביטחון על אדם פצוע שוכב בבית לבדו. כוח השיטור העירוני בשיתוף כוח מד"א הגיעו מידית למקום, מדובר באדם שנמצא תחת השפעת אלכוהול, קיבל טיפול רפואי ראשוני ולא הסכים להתפנות לבית החולים וכן לא רצה להגיש תלונה.
 
- בסיור שגרתי של כוח השיטור העירוני באחד הפארקים בעיר, זיהו זוג היושב בפארק כשברשותם בקבוק אלכוהול. לאחר בדיקת האנשים התברר כי הבחורה היא קטינה. הגבר  נלקח לתחנה ע"י כוח להמשך טיפול על שידול אלכוהול לקטינה.
 
- בסיור שגרתי של פקח עיר ללא אלימות זיהה חבורה של נערים עם בקבוק אלכוהול חדש ואיתם שתי בנות, בנות 13-14, שברחו מהמקום. כוחות השיטור העירוני הגיעו למקום, הבנות לא אותרו. הבקבוק רוקן ונרשם דוח לאחד הנערים על השלכת פסולת.
 
 
 19/2
- דווח במוקד הביטחון על מסיבה באחד הבתים בעיר שהשכן הגר בסמוך לבית שבו מתקיימת המסיבה נכנס דרך החלון לבית ותקף את בעליו. כוחות השיטור העירוני הגיעו למקום, הבחור התוקף השתולל ותקף גם שוטרים. הבחור המוכר לכוח מאירועים קודמים, עוכב לתחנה להמשך טיפול.
 
- דווח במוקד הביטחון על רכב משתולל ונוסע על מדרכות. כוח השיטור העירוני החל סריקות בעיר, הרכב אותר באחד המרכזים בעיר כשהנהג נמצא תחת השפעת אלכוהול. הנהג עוכב לתחנה להמשך טיפול.
 
 
20/2
- בסיור שגרתי של כוח השיטור העירוני באחת החורשות בעיר אותרו מספר קטנועים משתולל במקום. לאחר בדיקה אותר אופנוע שטח המוכר לכוח בהשתוללות ברחבי העיר ללא לוחית רישוי. הכוח רשם לרוכב דוח והוזהר בעל פה על ההשתוללות שלו.
 
  כמידי שבוע מתוגבר השיטור העירוני על ידי ניידות עיר ללא אלימות.
 
מוקד ביטחון עובד 24/7, ניתן ליצור קשר במספר דרכים: 106 ולהקיש-1, 04-9085527
04-9088118, 04-9085662, 054-6626115.
אולי יעניין אותך גם