כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

סיכום שבועי - השיטור העירוני: 19/6/2016-25/6/2016

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 28.06.16 , 08:00ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
 מה קרה השבוע בשיטור העירוני?22.6 התקבל אירוע ממוקד 100 על שרפה באחד המפעלים באזור התעשייה. כוח שיטור עירוני, כב"א ומשטרה הגיעו למקום. בעקבות מכונה שעלתה באש פונו העובדים מהמפעל ולמרבה המזל אף אדם לא נפצע. כב"ה השתלטו על השריפה ונגרם נזק לרכוש בלבד.
 
23.6 במהלך סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני בביג הבחין הכוח ברכב משתולל תוך סיכון הולכי רגל ונהגים אחרים. לאחר שהכוח עצר את הרכב, סרב הנהג להזדהות והחל להשתולל. מדובר בתושב חוץ בן 50 שנעצר ונלקח לתחנה להמשך טיפול.
 
24.6 במהלך סיור שגרתי של כוח השיטור העירוני בציר ראשי בעיר הבחין הכוח סמוך לכיכר ברכב נטוש שעבר תאונה. הכוח עקב אחר סימני השמן שהיו על הכביש ואיתר את מקום התאונה. לאחר בדיקה, אותרו בעלי הרכב, זוג עולים חדשים שהתנגשו בעץ לאחר שהיו תחת השפעת אלכוהול וללא רישיון נהיגה. לא נגרם כל נזק לרכוש ציבורי והנושא הועבר להמשך טיפול משטרתי.
 
24.6 התקבלה בקשת סיוע מתחנת משטרה באיתור נערים המשליכים אבנים על רכבים בכיכר השלום (האבן). כוחות שיטור עירוני וניידות משטרה הגיעו למקום והחלו לחפש אחר הנערים בשכונה הסמוכה. הנערים אותרו בפארק הסמוך והודו במעשיהם אך טענו שהשליכו שקיות מים ולא אבנים. הם עוכבו לתחנה המשך חקירה.
 
25.6 במהלך צפייה במצלמות האבטחה נצפו מס' נערים היושבים על הדשא באחד הפארקים בעיר. הנערים עישנו נרגילה למרות שלט האוסר על כך ובנוסף השליכו פסולת על הדשא. כוח שיטור עירוני הגיע למקום, ניתנו שני דוחות על נרגילה והשלכת פסולת.
 
***כמדי שבוע מתוגבר השיטור העירוני על ידי ניידות עיר ללא אלימות***
אולי יעניין אותך גם