כותרת
> C;
1/1
לימודים

איך תבחרו חברת הובלות איכותית למעבר שלכם לצפון?

כרמיאלי לימודיםפורסם: 19.07.16 , 14:34ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

החלטתם לעבור דירה ולשפר את איכות החיים שלכם? ברכות חמות! כעת, כל שנותר לכם הוא לארוז את הדירה ולנייד את תכולתה אל עבר הדירה החדשה שלכם. כמובן שלא תעשו זאת לבד, ולטובת המעבר תוכלו להסתייע בשירות הנפלא של חברת הובלת בצפון. איך תבחרו את חברת ההובלות שלכם?

חברות הובלה – אחריות גדולה על החפצים שלכם

בחיפושכם אחר חברת ההובלות, חשוב לזכור כי מדובר על חברה המניידת את כל תכולת הבית הנוכחי שלכם. המשמעות היא שעליכם לבחור בחברה אמינה ומקצועית, בעל ניסיון בהובלות שכאלו, המבינה כי הפקדתם בידיהם אחריות רבה, תוך האמונה השלמה כי המעבר יתבצע על הצד הטוב ביותר.

1.בודקים שיש למוביל רישיון מוביל

אחת הדרכים להבין האם מדובר בחברה רצינית, בטיחותית ומקצועית, היא לבדוק האם יש למוביל רישיון מוביל. החברות הרציניות מחזיקות ברשיונות המתאימים, לרבות רישיון המוביל שלמעשה מאשר כי הנהג בעל רישיון נהיגה על כלי כבד, לרבות משאיות הובלה. כמו כן, הרישיון משקף לכם את העובדה כי כלי הרכב עומד בתקנים הנדרשים וכי מדובר על חברה שמטרת העל שלה היא בטיחות בהובלה.

2.לא מחכים לרגע האחרון

על מנת לבצע מעבר דירה מהיר ויעיל, עליכם לבחור את חברת ההובלות מספיק זמן מראש. חברות של הובלות בצפון עסוקות מאד, ועל כן עליכם להבטיח שתהיה עבורכם חברה פנויה. בעת שאתם יודעים את תאריך המעבר שלכם, זה הזמן המתאים ביותר לחיפוש אחר חברה מתאימה לטובת הובלת הדירה שלכם. זיכרו, ככל שתחפשו חברה של הובלות מספיק זמן לפני המעבר, כך תהיה לכם אפשרות לבחור חברה מתוך מניפה רחבה של חברות. ככל שתחפשו חברת הובלות הקרובה יותר לתאריך המעבר, מנעד האפשרויות יצטמצטם ואיתו אפשרות הבחירה שלכם.

3.ציוד מתאים לאריזה

בעת שאתם מבצעים שיחות טלפון עם חברות אפשריות, חשוב לוודא כי הם מגיעים ביום המעבר עם אביזרים מתאימים. בעת שאתם מזמינים את חברת ההובלות, אינכם צריכים להטריד את עצמכם בדבר, כך שהאחריות על הבאת ציוד מתאים לרבות חבלי קשירה, עגלות משא ורצועות שונות לטובת ההובלה, הן באחריות של חברת ההובלות בלבד. על מנת למנוע אי נעימות – וודאו איתם כי אכן כך הדבר.

4.מוודאים כי המחיר תואם את המחיר בשוק

אי אפשר להתעלם מסוגיית המחיר שבהובלת הדירה. מעבר דירה הוא מראש הוצאה כספית לא קלה בכלל, כך שאין בכוונתכם להוציא כספים שלא כצורך. לכן, בעת שאתם מסכמים על מעבר הדירה עם חברת ההובלות, נסו לבדוק האם המחיר שהוצע לכם הוא מחיר הוגן שתואם את המחיר המומלץ להובלה שכזו. זיכרו כי מחיר ההובלה משתנה בהתאם לתכולה שלכם, מספר המשאיות המגיעות לטובת ההובלה, כמות המובילים ומרחק הנסיעה מדירתכם הנוכחית אל עבר הדירה החדשה.

המאמר באדיבות אתר המובילים בישראל: http://www.moving-israel.co.il

אולי יעניין אותך גם
איך תלמדו למבחן התיאוריה בקלות?
סקירת קורס ממונים על בטיחות בעבודה
לימודי הנדסאי סאונד
איך תלמדו למבחן התיאוריה בקלות?
סקירת קורס ממונים על בטיחות בעבודה
לימודי הנדסאי סאונד
אילו מקצועות אפשר ללמוד אונליין?
קורס יועצי משכנתאות – מה זה אומר ולמי זה מתאים?
איך לגייס את הכסף ללימודי תואר?
מחפשים כיצד ולאן להתקדם? כל הסיבות להוציא תעודת הוראה
לימודי ביולוגיה (חינוך)
מדוע חשוב לקבל המלצות על קורס מנעולן בירושלים?