כותרת
> C;
1/1
חדשות

פעילות סיעת "רק" בראשות משה קונינסקי במועצת העיר האחרונה

כרמיאלי חדשותפורסם: 21.11.16 , 11:28ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
הודעה לעיתונות שהועברה לפורטל: 
השבוע התקיימה ישיבת מועצת עיר וסיעת רק בראשות משה קונינסקי יצאה ממנה מחוזקת ושבעת רצון לאחר ששתיים מבין ההצעות שהעלתה הסיעה במועצת העיר זכו לתמיכה וגיבוי כמו גם בקשתם להדחת חבר מועצת העיר וחבר הסיעה ,לשעבר, רותם בז'רנו מחברותו משלוש ועדות עירייה חשובות .
1. בתשובה להצעת רז טישלר חבר סיעתו של משה קונינסקי כי על עיריית כרמיאל החובה למצוא דרך לבטח את ההורים המתנדבים במועצות ההורים הבית ספריות "הנחה ראש העיר אלדר את ראש מנהל החינוך מנחם שיכל לבחון את סוגית העדר הביטוח להורים הפעילים ולהכין מסמך היתכנות להסדרת הכיסוי הביטוחי להורים המתנדבים לרבות העלויות הנגזרות מכך "  משה קונינסקי ורז טישלר ציינו כי "הכיסוי הביטוחי שעיריית כרמיאל בוחנת בחיוב להחיל יהווה פתרון טוב להעדר הביטוח ותאפשר להורים הפעילים להתנדב תוך ידיעה כי הם מגובים ומבוטחים בכל עת בהקשר לפעולתם המבורכת במועצות ההורים ". קונינסקי ציין כי עד אשר ירכש הביטוח  נתנו את הסכמתם שני משרדי עורכי דין כרמיאלים  לייצג בחינם - "פרו בונו" (בשנה הקרובה ) את ההורים שיתבעו ח"ח בהליכים פליליים בנסיבות אלו בלבד. להלן פרטי המשרדים : עו"ד תומר בן חמו ( רח' החרושת 5 ,מרכז הרמוניה ,טל' 0775955195) , משרד עורכי דין  נאיף גאנם (רח הנפח 32,טל' 049040222).
 
2. קונינסקי הוסיף כי "בהמשך לפניתו לראש מנהל החינוך מר שיכל ולמנכ"ל העירייה  מר דוד מלכה ובעקבות השאילתה שהעלה בישיבת מועצת העיר בדרישה להשקת תכנית אב רב שנתית לחינוך דיווח לנו בישיבה ראש העיר אלדר בתשובה רשמית מודפסת כי "הנחה את ראש מנהל החינוך להתחיל בהכנת תכנית אב לחינוך " עוד הוסיף קונינסקי כי "חברי סיעתו  מברכים את עיריית כרמיאל וראש העיר אלדר על החלטה זו שכן נושא החינוך עומד בראש סדר העדיפות של סיעתו, קונינסקי מציין כי תכנית אב לחינוך תציב מטרות , יעדים ומדדים לחינוך בבתי הספר בעיר ותביא ,כך אנו מקווים לשיפור ניכר בהישגי מערכת החינוך בכרמיאל , בהזדמנות זו מבקש קונינסקי להודות לראש העיר אלדר על הסכמתו להתחיל בתהליך להחלת תכנית אב לחינוך בכרמיאל כבר בשנת 2017. 
 
3.חברי סיעת מהפך בראשות משה קונינסקי החליטו להוריד מסדר היום ולדחות לישיבת המועצה הבאה את הצעתם לדיון בנושא דרישתם להפחתת עלויות הצהרונים בכרמיאל זאת לאחר שהוצגו בפניהם הנתונים לגבי עלויות הצהרונים ובהתאם לבדיקת היתכנות שמבצעת בימים אלו עיריית כרמיאל להפחית את העלויות להורים. רז טישלר שהעלה את הנושא לסדר היום ציין כי "במידה ועד לישיבת מועצת העיר הבאה המתוכננת להתקיים בעוד כשלושה שבועות לא תהיה התקדמות לשביעות רצוננו נעלה שוב את ההצעה לסדר היום , "סביר להניח כי באם לא יהיה שינוי" ,כך הדגיש רז "בישיבה הבאה כל חברי האופוזיציה כאחד יהיו מגויסים למטרה זו ותהיה זו ישיבה לא קלה " "  זאת ועוד "גם חברי הקואליציה יתקשו להמנע מלדון בנושא" !
 
3.משה קונינסקי הדיח את רותם בז'רנו חבר סיעתו לשעבר משלוש ועדות מרכזיות בהם היה חבר בז'רנו : ועדת מכרזים , ועדת הנחות וועדת בטיחות בדרכים ותעבורה.  הדחה זו מחברותו בועדות בעירייה באה בנוסף לצעדו של קונינסקי לקבוע את פרישתו של בז'רנו מסיעתו ובכך למנוע ממנו להצטרף ולהתמודד בבחירות יחד  וכחלק מסיעות המועצה המכהנת ומסיעות ארציות . במקום בז'רנו שהודח מכהונה בועדות מינה קונינסקי את חברי סיעתו רז טישלר וריטה פרבר .מיד לאחר שמועצת  העיר אישרה ברוב קולות מובהק את הדחתו והחלפתו ( 11 בעד ההדחה מלבד ידו של בז'רנו שהתנגד להדחתו שלו) עזב בז'רנו כועס את אולם מליאת מועצת העיר. 
אולי יעניין אותך גם
לראשונה מזה שנים רבות הוקמה עמותה בכרמיאל שכל עניינה טיפול בבעלי חיים
הודעה לעיתונות שהועברה לפורטל: 
פיצוץ רכב בכרמיאל - כתוצאה מכך ארבעה פצועים באורח קל.
הודעה לעיתונות שהועברה לפורטל: 
*שב״כ ומשטרה חשפו התארגנות טרור מאזור הצפון שתכננה לבצע פיגועים בישראל. כתבי אישום הוגשו נגד המעורבים.*
הודעה לעיתונות שהועברה לפורטל: 
כרמיאל מרכינה ראש, ועצובה
הודעה לעיתונות שהועברה לפורטל: 
יום עצוב בכרמיאל
הודעה לעיתונות שהועברה לפורטל: 
יום חמישי הקרוב ניפגש ברחבת עיריית כרמיאל לשחרור החטופים
הודעה לעיתונות שהועברה לפורטל: 
רשת "סאלח דבאח ובניו" במבצע חסר תקדים – שלל מוצרים בשקל
הודעה לעיתונות שהועברה לפורטל: 
"אין בעולם מספיק תפילות כדי לעמעם כאב סבוך געגועים"
הודעה לעיתונות שהועברה לפורטל: 
רכבת ישראל תחדש החל מהיום, יום רביעי את שירותי קווי הרכבת לתחנת כרמיאל במתכונת חירום
הודעה לעיתונות שהועברה לפורטל: