כותרת
> C;
1/1
נדל"ן וכלכלה

השקעות נדל"ן בארה"ב: תשובות מומחים ל-10 השאלות הנפוצות

כרמיאלי נדל"ן וכלכלהפורסם: 09.12.16 , 12:26ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
האם השקעת נדל"ן בארצות הברית אכן בטוחה ביחס להשקעות אחרות?
-כמו שמחירי הנדל"ן בישראל ובכל מקום אחר בעולם נמצאים בעליה מתמדת כך גם תחום הנדל"ן בארה"ב ולכן בהחלט אפשר לומר שהשקעה בנדל"ן היא השקעה בטוחה ביחס להשקעות אחרות.

כיצד מקבלים את הכסף על השכירות בכל חודש?
-בדיוק כמו שהכסף עובר לחשבון הבנק שלכם במידה והייתם משכירים דירה בישראל כך הכסף יעבור לחשבון הבנק שלכם כאשר מדובר בדירה בבעלותכם בארצות הברית. מומלץ לפתוח חשבון בנק מקומי על מנת להימנע מתשלום העמלות הגבוהות בהעברה לחשבון בישראל.

האם יש הבדל משמעותי באזורים השונים או במדינות השונות בארצות הברית מבחינת ההשקעה?
-קיימים הבדלים עצומים בין מדינות ואפילו בין ערים בארצות הברית. חשוב לזכור שארצות הברית מורכבת ממדינות כאשר לכל מדינה חוקים ותקנות משלה ולכן הרווח במקום אחד יכול להיות גדול באופן משמעותי מאשר השקעה במקום אחר.

זה נשמע טוב מדי, האם יש גם סיכוי להפסדים?
-השקעות נדל"ן בארה"ב הן אכן השקעות מצוינות והסיכוי להפסיד בהן שואף לאפס. הרווח לא מגיע רק מהשכירות בכל חודש אלא גם מהמכירה העתידית.

האם מומלץ להשקיע בנדל"ן בארה"ב ללא חברה שיכולה לסייע?
-כמובן שלא. למרות שמדובר בהשקעה בטוחה עדיין חובה להיעזר בחברה בעלת ניסיון שמכירה היטב את כל השלבים בדרך להשקעה החכמה ביותר. השקעות נדל"ן בארה"ב עם חברת iintoo זו הדרך שלכם להיות בטוחים שאתם בידיים טובות.

במה עדיף להשקיע: דירה או בית קרקע?
זה תלוי כמובן באזור ובאיכות של הנכס אבל כלל אפשר לומר שהאמריקאים מעדיפים בתי קרקע. כמובן שכל השקעה היא מקרה בפני עצמה אבל בהחלט אפשר לומר שבתי קרקע הם האופציה המועדפת.

כיצד נדע שהנכס אכן נמכר לנו באופן חוקי ואין עליו עיקולים או שעבודים?
-זו בדיוק העבודה של החברה שמלווה אתכם בתהליך ולחברה מנוסה ומקצועית יש את הכלים לבדוק האם אכן הנכס מועבר אליכם בצורה תקינה. אם תלכו למהלך של השקעה בנדל"ן בעצמכם לא בטוח שתוכלו לדעת האם הנכס מעוקל או משועבד.

איך יש להתנהל מול רשויות המס בארה"ב?
-העבודה מול רשויות המס בארה"ב זהה מאוד לאופן העבודה מול רשויות המס בישראל ויש להציג דוחות שנתיים מול המדינה בה נמצא הנכס שלכם. השקעות נדל"ן בארה"ב כמובן מחייבות אתכם במתן דיווחים לגורמים אלו וכדאי מאוד שלא לנסות להתחכם עם הגורמים המוסמכים שכן העונשים עלולים להיות קשים.

האם משבר כלכלי גדול כמו ב-2008 יכול להוריד את ערך הנכס?
-משבר כלכלי יוצא דופן כמו שאירע בכל העולם בכלל ובארצות הברית בפרט בשנת 2008 בהחלט יכול לפגוע בערך הנכס. עם זאת, יש לזכור שרק אם מוכרים את הנכס בתקופת השפל מפסידים ולכן המתנה של מספר חודשים תעלה את שווי הנכנס בחזרה.

האם מדובר בעבודה מסובכת מול הדיירים המשכירים את הכנס?
-האמריקאים יותר עצמאיים ויודעים להסתדר בעצמם. ביגוד לישראלים, הם לא יתקשרו אליכם באמצע הלילה כי המנורה במטבח נשרפה.