כותרת
> C;
1/1
חדשות

תושבים: למרות הציפייה הארוכה לרכבת - לא בכל מחיר!"

כרמיאלי חדשותפורסם: 16.12.16 , 11:13ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
לא בכל מחיר אומרים אזרחי הצפון והחלו להפיץ את העצומה למניעת מחסום הרכבת בכביש 85. כרמיאלים מודאגים ואף כועסים על שמשרד התחבורה קבע שכשיגיע מועד פתיחת קו הרכבת, תנועת הרכבות תופרד רק על ידי מחסום ולא כפי שתוכנן והובטח על ידי הפרדה מפלסית בין הרכבות לרכבים, כלומר - על ידי מחלף כפי שנהוג ומקובל היום בארץ.בעצומה שמתפרסמת ומבקשים את חתימת תושבי הצפון הגליל וכרמיאלים מסבירים מה לטענתם התוצאות האפשריות של המחסום :  "בכל פעם שתחצה רכבת, הצומת יחסם למשך 5 דקות (ע"פ זמן שנמדד במחסומי רכבת במקומות שונים בארץ). 4 רכבות בשעה, המחסום יחסם בכל פעם לחמש דקות, הווה אומר ל-20  דקות בכל שעה, כ- 8 שעות ביום. בכביש ראשי של תושבי הצפון"
 לטענת התושבים הצבת מחסום רכבת בכביש בין עירוני לא מקובל היום עקב תאונות קטלניות שהיו בין רכבים לרכבת בנקודת מעבר עם מחסום וגרמו לאובדן חיי אדם.  לטענתם המחסום מהווה מפגע בטיחותי חמור, סיכון גדול לחיי אדם, החמרת עומסי תנועה.
העצומה מבקשת מכל אזרחי ישראל לתמוך בתושבי הצפון, כרמיאל, המועצות האזוריות והרשויות בגליל להם הנהיגה בכביש זה מהווה הכרח בכל יום - אלפי רכבים בשעות העומס בכביש 784 היוצא מכביש 85 דרומה ומחבר את כרמיאל והגליל העליון אל הגליל התחתון, חיפה ותל אביב.
העצומה מבקשת משר התחבורה, ישראל כץ, לפעול במהירות להקמת מחלף בכניסה המערבית לעיר כרמיאל, הכולל הפרדה מפלסית מהרכבת ולמנוע את הפעלת הרכבת לכרמיאל עד לפתיחת המחלף.
קישור לעצומה:
https://www.atzuma.co.il/stopbarriers

בדצמבר שנה שעברה, כתב ראש העיר עדי אלדר כי אושר תקציב למחלף.
"בעקבות לחץ ופניות רבות נערכה השבוע פגישה עם מנכ"ל חברת נתיבי ישראל, ניסים פרץ בה הודיע המנכ"ל כי התקבל תקציב בסך 300 מיליון ₪ עבור ביצוע מחלף בכניסה המערבית לכרמיאל בחיבור כביש 85 לכביש 784 המחלף יצור הפרדה מפלסית בין הכביש לבין מסילת הרכבת בנוסף הודיע לי המנכ״ל כי הרחבת כביש 85 לדו נתיבי בין צומת ביג כרמיאל ועד צומת חנניה תיכנס לתוכנית העבודה החדשה של חברת נתיבי ישראל מדובר על החלק היחידי בכביש שהוא חד נתיבי היוצר עומס תנועה אני שמח שהלחץ והפניות הרבות עזרו. זוהי בשורה נהדרת לתושבי כרמיאל והסביבה."
 
תגובת משרד התחבורה:
מסילת עכו- כרמיאל תיפתח בחודש אוגוסט שנה הבאה (2017), עם מחסום זמני בצומת 784. המחסום יתפקד עד לביצוע הפרדה מפלסית .

תגובת עיריית כרמיאל:
גם אנחנו לא מרוצים מאי ביצוע המחלף. מדובר בכשל תכנוני ואליו נוספו פניות רבות לבית המשפט ע״י כפרים הסמוכים לכרמיאל שגרמו לדחייה. אנו רואים חשיבות רבה בהגעת הרכבת. מדובר באירוע היסטורי ומכונן בחיי העיר. עדיף שהרכבת תגיע לכרמיאל ובנתיים יבנו את המחלף מאשר לחכות עד בניית המחלף.
לפי הנתונים הנמצאים בידנו המחסום ירד בכל פעם ל- 40 שניות, פעמיים בשעה בנוסף מערכת הרמזורים תסונכרן עם המחסום ובצומת יוספו נתיבי פנייה להקלה על העומסים.
אולי יעניין אותך גם
לראשונה מזה שנים רבות הוקמה עמותה בכרמיאל שכל עניינה טיפול בבעלי חיים
לא בכל מחיר אומרים אזרחי הצפון והחלו להפיץ את העצומה למניעת מחסום הרכבת בכביש 85. כרמיאלים מודאגים ואף כועסים על שמשרד התחבורה קבע שכשיגיע מועד פתיחת קו הרכבת, תנועת הרכבות תופרד רק על ידי מחסום ולא כפי שתוכנן והובטח על ידי הפרדה מפלסית בין הרכבות לרכבים, כלומר - על ידי מחלף כפי שנהוג ומקובל היום בארץ.
פיצוץ רכב בכרמיאל - כתוצאה מכך ארבעה פצועים באורח קל.
לא בכל מחיר אומרים אזרחי הצפון והחלו להפיץ את העצומה למניעת מחסום הרכבת בכביש 85. כרמיאלים מודאגים ואף כועסים על שמשרד התחבורה קבע שכשיגיע מועד פתיחת קו הרכבת, תנועת הרכבות תופרד רק על ידי מחסום ולא כפי שתוכנן והובטח על ידי הפרדה מפלסית בין הרכבות לרכבים, כלומר - על ידי מחלף כפי שנהוג ומקובל היום בארץ.
*שב״כ ומשטרה חשפו התארגנות טרור מאזור הצפון שתכננה לבצע פיגועים בישראל. כתבי אישום הוגשו נגד המעורבים.*
לא בכל מחיר אומרים אזרחי הצפון והחלו להפיץ את העצומה למניעת מחסום הרכבת בכביש 85. כרמיאלים מודאגים ואף כועסים על שמשרד התחבורה קבע שכשיגיע מועד פתיחת קו הרכבת, תנועת הרכבות תופרד רק על ידי מחסום ולא כפי שתוכנן והובטח על ידי הפרדה מפלסית בין הרכבות לרכבים, כלומר - על ידי מחלף כפי שנהוג ומקובל היום בארץ.
לראשונה מזה שנים רבות הוקמה עמותה בכרמיאל שכל עניינה טיפול בבעלי חיים
לא בכל מחיר אומרים אזרחי הצפון והחלו להפיץ את העצומה למניעת מחסום הרכבת בכביש 85. כרמיאלים מודאגים ואף כועסים על שמשרד התחבורה קבע שכשיגיע מועד פתיחת קו הרכבת, תנועת הרכבות תופרד רק על ידי מחסום ולא כפי שתוכנן והובטח על ידי הפרדה מפלסית בין הרכבות לרכבים, כלומר - על ידי מחלף כפי שנהוג ומקובל היום בארץ.
פיצוץ רכב בכרמיאל - כתוצאה מכך ארבעה פצועים באורח קל.
לא בכל מחיר אומרים אזרחי הצפון והחלו להפיץ את העצומה למניעת מחסום הרכבת בכביש 85. כרמיאלים מודאגים ואף כועסים על שמשרד התחבורה קבע שכשיגיע מועד פתיחת קו הרכבת, תנועת הרכבות תופרד רק על ידי מחסום ולא כפי שתוכנן והובטח על ידי הפרדה מפלסית בין הרכבות לרכבים, כלומר - על ידי מחלף כפי שנהוג ומקובל היום בארץ.
*שב״כ ומשטרה חשפו התארגנות טרור מאזור הצפון שתכננה לבצע פיגועים בישראל. כתבי אישום הוגשו נגד המעורבים.*
לא בכל מחיר אומרים אזרחי הצפון והחלו להפיץ את העצומה למניעת מחסום הרכבת בכביש 85. כרמיאלים מודאגים ואף כועסים על שמשרד התחבורה קבע שכשיגיע מועד פתיחת קו הרכבת, תנועת הרכבות תופרד רק על ידי מחסום ולא כפי שתוכנן והובטח על ידי הפרדה מפלסית בין הרכבות לרכבים, כלומר - על ידי מחלף כפי שנהוג ומקובל היום בארץ.
כרמיאל מרכינה ראש, ועצובה
לא בכל מחיר אומרים אזרחי הצפון והחלו להפיץ את העצומה למניעת מחסום הרכבת בכביש 85. כרמיאלים מודאגים ואף כועסים על שמשרד התחבורה קבע שכשיגיע מועד פתיחת קו הרכבת, תנועת הרכבות תופרד רק על ידי מחסום ולא כפי שתוכנן והובטח על ידי הפרדה מפלסית בין הרכבות לרכבים, כלומר - על ידי מחלף כפי שנהוג ומקובל היום בארץ.
יום עצוב בכרמיאל
לא בכל מחיר אומרים אזרחי הצפון והחלו להפיץ את העצומה למניעת מחסום הרכבת בכביש 85. כרמיאלים מודאגים ואף כועסים על שמשרד התחבורה קבע שכשיגיע מועד פתיחת קו הרכבת, תנועת הרכבות תופרד רק על ידי מחסום ולא כפי שתוכנן והובטח על ידי הפרדה מפלסית בין הרכבות לרכבים, כלומר - על ידי מחלף כפי שנהוג ומקובל היום בארץ.
יום חמישי הקרוב ניפגש ברחבת עיריית כרמיאל לשחרור החטופים
לא בכל מחיר אומרים אזרחי הצפון והחלו להפיץ את העצומה למניעת מחסום הרכבת בכביש 85. כרמיאלים מודאגים ואף כועסים על שמשרד התחבורה קבע שכשיגיע מועד פתיחת קו הרכבת, תנועת הרכבות תופרד רק על ידי מחסום ולא כפי שתוכנן והובטח על ידי הפרדה מפלסית בין הרכבות לרכבים, כלומר - על ידי מחלף כפי שנהוג ומקובל היום בארץ.
רשת "סאלח דבאח ובניו" במבצע חסר תקדים – שלל מוצרים בשקל
לא בכל מחיר אומרים אזרחי הצפון והחלו להפיץ את העצומה למניעת מחסום הרכבת בכביש 85. כרמיאלים מודאגים ואף כועסים על שמשרד התחבורה קבע שכשיגיע מועד פתיחת קו הרכבת, תנועת הרכבות תופרד רק על ידי מחסום ולא כפי שתוכנן והובטח על ידי הפרדה מפלסית בין הרכבות לרכבים, כלומר - על ידי מחלף כפי שנהוג ומקובל היום בארץ.
"אין בעולם מספיק תפילות כדי לעמעם כאב סבוך געגועים"
לא בכל מחיר אומרים אזרחי הצפון והחלו להפיץ את העצומה למניעת מחסום הרכבת בכביש 85. כרמיאלים מודאגים ואף כועסים על שמשרד התחבורה קבע שכשיגיע מועד פתיחת קו הרכבת, תנועת הרכבות תופרד רק על ידי מחסום ולא כפי שתוכנן והובטח על ידי הפרדה מפלסית בין הרכבות לרכבים, כלומר - על ידי מחלף כפי שנהוג ומקובל היום בארץ.
רכבת ישראל תחדש החל מהיום, יום רביעי את שירותי קווי הרכבת לתחנת כרמיאל במתכונת חירום
לא בכל מחיר אומרים אזרחי הצפון והחלו להפיץ את העצומה למניעת מחסום הרכבת בכביש 85. כרמיאלים מודאגים ואף כועסים על שמשרד התחבורה קבע שכשיגיע מועד פתיחת קו הרכבת, תנועת הרכבות תופרד רק על ידי מחסום ולא כפי שתוכנן והובטח על ידי הפרדה מפלסית בין הרכבות לרכבים, כלומר - על ידי מחלף כפי שנהוג ומקובל היום בארץ.