כותרת
> C;
1/1
ספורט

זוכרים ומנציחים את בר קסא ז״ל שנפטר בנסיבות טרגיות

כרמיאלי ספורטפורסם: 30.12.16 , 09:02ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


זכרו ‬של‭ ‬בר‭ ‬קסא‭ ‬ז״ל‭ ‬שנפל‭ ‬אל‭ ‬מותו‭ ‬בחודש‭ ‬אוקטובר, ‬הונצח בטורניר כדורגל והקראת מגרש על-שמו. בערב השתתפו ‬ראש‭ ‬העיר‭ ‬עדי‭ ‬אלדר, ממלאת מקומו ‬רינה‭ ‬גרינברג, ‬המשפחה‭ ‬וחברים
 
ביום שלישי האחרון התכנסו מעל למאה איש חברים משפחה ומכרים במגרש ספורט פסגות, לטקס הנצחת המגרש ע״ש בר קסא ז״ל. קסא, אשר נפל אל מותו בחודש אוקטובר האחרון, היה חלק קבוע בנוף האנושי במגרש, כבר מימיה הראשונים של תוכנית מגרשים מוארים בו.
 
האירוע נערך בתמיכתה של מ״מ ראש העיר רינה גרינברג. את האירוע יזמו והפיקו מנהל תכנית עיר ללא אלימות ואגף לבטחון קהילתי מיכאל גינקר, ביחד עם נתנאל הררי, רכז פרויקט מגרשים מוארים, שיזם את רעיון הנצחת המגרש.
 
את הטקס פתח במילות חיזוק ראש העיר עדי אלדר אשר דיבר באהדה ובחום רב על היוזמה. בהמשך נאם קייס העדה האתיופית אופיר לאווי, שהביע את תנחומיו למשפחה ושב והודה על היוזמה המבורכת. מיד לאחר מכן עלתה לנאום נציגת הכיתה של בר ז״ל, ליטל וינר, שריגשה את הקהל במילותיה החמות. בסיום הטקס, במעמד נוגע ללב ובמזג אויר קודר וגשום, הסירו ראש העיר ובני משפחת קסא את הלוט מעל לשלט הנצחת המגרש ע״ש בר ז״ל.
 
בהמשך הערב, מאות המשתתפים הגיעו להיכל הספורט ברבין לטורניר בשיתוף מחלקת הספורט לזכרו של בר קסא ז״ל בו השתתפו 15 קבוצות אשר קיבלו חולצות משחק עם הכיתוב ״טורניר לזכרו של בר קסא״. טרם פתיחת המשחק, שנערך בחג החנוכה, נערך טקס הדלקת נרות שבו בירך אחיו של בר, נתנאל. הנוכחים התכבדו בסופגניות. בני המשפחה וחבריו של בר ביקשו להפוך את הטורניר למסורת שנתית, רעיון הזוכה לעידודו של ראש העיר עדי אלדר.
 
תודות מיוחדות שמורות ל"אמנון שלטים וחותמות", רשת החניות "זול סטוק" כרמיאל בנהלת שמואל זינו, "סטודיו סימני דרך", מסגריית ש. נתן. הצלמים תומר בדש, עידן אהרפי, אופיר זגורי לתרומתם הניכרת להוצאתו לפועל של האירוע.