כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

סיכום שבועי- שיטור עירוני: 22/1/2017-28/1/2017

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 31.01.17 , 08:59ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


 
 
22/1
-התקבל דיווח במוקד הביטחון על אדם מבוגר שהטריד קטינה בת 14. כוחות השיטור העירוני החלו בסריקות לאחר קבלת תיאור האדם. האדם נימצא ועוכב לתחנה להמשך טיפול.
 
- התקבל דיווח ממוקד מד"א על אדם במצב של חוסר הכרה במדרחוב. כוח השיטור העירוני ואמבולנס הגיעו למקום, מדובר בנער כבן 17, החובשים טיפלו בנער בשטח כטיפול ראשוני ופינו אותו להמשך טיפול.
 
24/1
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על מכולה שנפלה ממשאית. כוח השיטור העירוני הגיע למקום, המכולה נפלה על המדרכה והמשאית נתקעה באמצע הכביש. הכוח נכח במקום עד להזזת המשאית ופינוי המכולה.
 
- התקבל דיווח ממוקד מד"א על תאונת דרכים. כוח השיטור העירוני הגיע למקום, מדובר ברוכב אופנוע שאיבד שליטה ופגע ברכב. הרוכב פונה ע"י אמבולנס במצב בנוני לבית החולים, נוסעי הרכב פונו במצב קל.
 
- התקבל דיווח ממוקד מד"א על שרפה באחד המוסכים בעיר. כוח השיטור העירוני, כיבוי ואמבולנס הגיעו למקום. המקום נשרף כליל, לא היו נפגעים בנפש.
 
25/1
- בסיור שגרתי של כוח השיטור העירוני זוהו שתי צעירות לחוצות שהתלוננו כי מישהו הטריד אותן. לאחר קבלת תיאור המטריד, הכוח החל בסריקות. הבחור אותר ונראה כי הוא לא בריא בנפשו. הבנות לא רצו להגיש תלונה. הבחור הוזהר בעל פה ע"י השוטר.
 
27/1
- התקבל דיווח במוקד הביטחון על תאונה בכביש עוקף תעשייה. כוח השיטור העירוני הגיע למקום, מדובר בטרנזיט שנכנסה בעץ. לא היו נפגעים במקום. בהמשך - התקבל דיווח נוסף במוקד הביטחון על תאונת דרכים אחרת בכביש העוקף. כוח השיטור העירוני הגיע למקום. מדובר בתאונה בין שני רכבים, גם הפעם ללא נפגעים בגוף ובנפש.
 
- בעקבות הרוחות העזות שפקדו את העיר היו מספר מפגעים- פחים שהתגלגלו ממקומם, סככות שעפו וגדרות שהתנתקו ממקומם. הכוח סייע והעביר את הטיפול לגורמים המטפלים.
 
- בסיור שגרתי של כוח השיטור העירוני זוהו מספר נערים כשברשותם אלכוהול. לאחר ברור, מדובר בקטינים שאדם שהם לא מכירים רכש עבוקם את האלכוהול אך ידוע מאיפה נרכש. בעלי בפיצוצייה הוזמן לתחנה ביום ראשון.
 
28/1
- במהלך צפייה במצלמות במוקד הביטחון נצפו מספר נערים בפארק כברשותם אלכוהול לאחר השעה המותרת. כוח השיטור העירוני הגיע למקום, חלק מהנערים ברחו. שמות המעורבים נרשמו והאלכוהול נשפך.