כותרת
> C;
1/1
הלב של כרמיאלי

משפחה כרמיאלית: "מבקשים אוכל ואם אפשר מנה חמה לשבת"

כרמיאלי הלב של כרמיאליפורסם: 16.02.17 , 11:16ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


שרה קוזניר, 40 שנה תושבת כרמיאל.

אישה בת 63 חולת סרטן כבר 14 שנים, אחרי 7 ניתוחים.

חיה בעוני, בקור וברעב ואם זה לא מספיק, אז לפני ארבע שנים קיבלה אירוע מוחי שהשאיר אותה חצי משותקת, את כל אלה מלווה האסטמה.

לא מביאה לפניכם את הגיליון הרפואי שחושף עוד דברים ואת התרופות החשובות והיקרות שהיא זקוקה להן.

שרה חיה עם שני ילדיה בגילאי השלושים פלוס ולהם נכויות משל עצמם (הבת רבקה גרה בדיור מוגן בחדרה. מגיעה בסופי שבוע ומשלמת מהקצבה שמקבלת על מחייתה שם).

הקצבה של הבן מאיר קטנה, וגם השכר שמקבל על חלוקת העיתונים כל יום בחמש בבוקר לא ממש עוזר לאמא שרה לעשות חשבון מה חשוב יותר בכל יום, עוד תרופה, (למרות שהתרופות בסל התרופות של הקופה) או קניית אוכל.

למרות כל זה הם לא בקריטריונים להיות נתמכי רווחה לדבריה של שרה.  היות וקצבתה של  שרה 2800 שקלים בחודש ולמאיר קצבה קטנה הרבה יותר, משלו.

"תאמיני לי סתם אנשים לא צועקים, כל כך קר לנו! אין איך לחמם וגם לא היינו מחממים, זה הרבה כסף, ממש רעבים!"

שרה מוכנה לפתוח את ביתה, רק תבואו לראות אנשים טובים אולי תוכלו לעזור.

יש לה דירה ברחוב החרוב - 48 מטר, דירה שחברת עמיגור העבירה אליה לפני חמש שנים. מאז היא מבקשת דירה שלא תצטרך לטפס אליה  שלושים מדרגות.

 שרה משתדלת לא לצאת מהבית, אלא אם כן לבדיקות בית חולים.

"אני אישה גדולה, רחבה, יש לי בעיה לרדת במדרגות, אני יכולה לסבול מסחרחורת וליפול, זה כבר קרה לי, בקושי בבית אני מסתובבת עם ההליכון שנתקע בכל מקום".

היא אישרה סרטון על חייה לערוץ טלוויזיה, בתקווה שיופץ ואנשים אולי יתרמו, "חשבנו שמהסרטון תבוא הישועה, רק שהסרטון שנעשה הורד הוא לשימוש אישי של אחת העמותות שביקשה אותו, והתרומות כולן עברו לעמותה, התעלמו מאיתנו והשאירו אותנו במצב הנתון"

שרה מספרת לי "שבשנייה שמאיר שאל 'אמא מה עושים?' ברגע שנכנסנו לייאוש ושום אופטימיות כבר לא הייתה בשיחה, בכל זאת אמרתי לו, אל תדאג! אלוהים ידאג לנו, בסוף המשפט, את התקשרת , את המלאך שלנו מעכשיו" היא צוחקת 

ואני צוחקת בקול גדול עוד יותר ומשיבה, התפקיד גדול מדי, בטוח לא אליי הוא התכוון אבל אעשה כל שאוכל.

אולי הרעיון היה לפרסום ששמתי בדף של "כרמיאל - אחיות גיל" ובקבוצה "כרמיאל שלנו" שם ניפגש עם כל מה שתוכלו לתת, שמיכות, בגדים, נעלים ואוכל.

 

הם מבקשים בעיקר אוכל ואם אפשר להתחמם בבגדים ונעלים.

הנייד לעזרה של מאיר הבן – 050-2811398

מאיר מבקש מקווה שדבריו יגיעו לכמה שיותר אנשים ואולי גם למקומות הנכונים שיוכלו לעזור, מודה מראש לכולם.