כותרת
> C;
1/1
הלב של כרמיאלי

נא להכיר : הפועל 'דניאל סולומון' כרמיאל

כרמיאלי הלב של כרמיאליפורסם: 04.06.17 , 11:49ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


תנאל הררי האיש שהקים ייסד ועומד בראש קבוצת כדורגל החופים של כרמיאל החליט להנציח את שמו של בן העיר , דניאל סולומון ז"ל שנפטר בנסיבות טרגיות בהיותו בן 16 בלבד, באמצעות הוספת שמו של המנוח לשם הרשמי של הקבוצה כך שהיא תיקרא מעתה הפועל דניאל סולומון כרמיאל.
צעד נוסף שעשה הררי הוא סיכום עם אחד מבתי ההשקעות הגדולות בישראל : אלטשולר שחם , על מתן חסות לקבוצה. בנוסף צירף הררי לנותני החסות גם את העסקים הבאים : חדר הכושר אדרנלין , קבוצת תגלית , רימקס נח איציקזון , מכבסת העיר, דבאח , דנה משקאות דוד נחמני, לזמי מיזוג והחזקות, אמנון שלטים וחותמות,אור פיננסים.
 
בצד המקצועי מונה נמרוד קוסטיקה למאמן הקבוצה ויחד איתו סוכם גם על הצטרפותם של השחקנים : שרון גורמזנו אשר סיים אשתקד כמלך השערים של הליגה, עומר הלוי אשר מגיע מקבוצת תל אביב ונחשב לאחד הכישרונות העולים בליגה, דור הלוי אחיו הגדול של עומר מגיע מקבוצת תל אביב ונחשב לשחקן חופים מבטיח, ציון אזולאי מגיע ממכבי יבנה ליגה א דרום, אדם מאייר שחקן כרמיאל לשעבר הוביל את הקבוצה למבחני העלייה לליגה א, דודי ציקה ממשיך מעונה שעברה, עמרי עטיה מגיע ממכבי עמישב פתח תקווה, עשאל בן שבת שחקן ליגת העל לשעבר,מושיקו בלביליה שחקן הקבוצה מלפני שנתיים חוזר מפציעה ארוכה לסגל.
והשוערים : גסטון מיזרחה הפועל הרצליה ליגה א צפון, גל אנגלשטיין, בשאר דאהר הפועל איכסל ליגה א צפון.
כמו כן צפויים לשחק במשחקים הראשונים של הקבוצה הכוכבים הכרמיאלים מליגת העל רועי שוקרני ויובל שבתאי המשחקים בהפועל רעננה.
המאמן קוסטיקה משמש כעוזר מאמן במכבי פתח תקווה מליגת העל והוא עובד לצידו של קובי רפואה.
קוסטיקה מכיר היטב את ליגת החופים בא אימון בעשור האחרון מספר קבוצות הוא אף הוביל את קבוצותיו לשני גמרים.
בראש הצוות המקצועי יעמוד צביקה דונט מאמנה האחרון של הפועל כרמיאל לפני התפרקותה שישמש כמנג'ר . דונט נחשב למאמן מקומי בעל ניסיון רב. 
בהגרלת הבתים אשר התקיימה בשבוע שעבר בשידור ישיר בערוץ הספורט כרמיאל הוגרלה בבית אטרקטיבי מאד ביחד עם הקבוצות בית"ר ירושלים , מכבי חיפה, מכבי נתניה, בני סכנין, וכפר קאסם.
הבית בו הוגרלה הקבוצה כבר קיבל את השם בית המוות כאשר כל הקבוצות המשחקות בבית נחשבות לחזקות מאד .
הליגה תפתח בשבוע הבא 9/6/17 יום שישי ותשודר לכל התקופה בשידורים ישירים בערוץ הספורט.
כרמיאל תשחק במחזור הראשון נגד מכבי חיפה יום שישי 9/6/2017 בשעה 15:45 שידור ישיר בערוץ הספורט.
לכרמיאל זו תהיה העונה השלישית ברציפות בליגת הקיץ הטובה והמסוקרת ביותר בארץ.