כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

עובדי חברת 'שטראוס' תרמו למועדונית ילדים בכרמיאל

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 18.07.17 , 12:20ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


במסגרת תכנית ההתנדבות 'עסקים למען הקהילה' שמפעילה היחידה להתנדבות של המינהל לשירותים חברתיים בעיריית כרמיאל התנדבו עובדי מחלקת רכש יצורי - שרשרת אספקה ותפעול של חברת שטראוס למען מועדונית ילדים חדשה המוקמת בימים אלה בעיר.
 
צוות העובדים תרם משאבים והקדיש מזמנו ליצירת בית חם ואוהב עבור הילדים על ידי צביעה, קישוט ואבזור המועדונית בתמונות, עיטורי קיר, שטיח, 'פופים', מדפים, כוורת וקופסאות אחסון, שיפור ואבזור של השירותים וכיסוי השולחנות בציפוי שומר.
 
"עיריית כרמיאל מודה ומוקירה את עובדי חברת 'שטראוס' על הרצון הטוב והתרומה הגדולה למועדונית החדשה", אומר ראש העיר עדי אלדר. "המועדונית נועדה לתת מענה לילדים עם קשיים אישיים, לימודיים וחברתיים, ולטפח כישורי חיים".
 
צוות המועדונית כולל אם בית, מדריך ועובדת סוציאלית המלווה את  הצוות במטרה  להעניק לילדים מסגרת חמה, מכילה ותומכת.
 
בכרמיאל מופעלות מועדוניות לילדים בשיתוף פעולה של המינהל לשירותים חברתיים ומינהל חינוך בעירייה. ברוב המועדוניות ומועדוני הנוער משולבים מתנדבים לאורך כל השנה, מסייעים בהכנת שיעורי בית ופעילויות העשרה ומהווים
 
דמות חינוכית. המתנדבים מופנים למועדוניות ע"י היחידה להתנדבות של המינהל לשירותים חברתיים, הרואה בהתנדבות ערך אנושי וחברתי לשיפור חיי הפרט והקהילה. היחידה מרכזת את כל פעילות ההתנדבות ברמה עירונית וברמה אישית, באמצעות גיוס, מיון, שיבוץ והפעלת מתנדבים. לכל מתנדב מותאם תחום התנדבות ההולם את כישוריו והעדפותיו.
 
ביחידה מציינים כי ישמחו לראות עסקים נוספים המעוניינים לתרום למען הקהילה תוך התאמה בין העסק לסוג התרומה בקהילה.
 
לפרטים נוספים והתנדבות יש לפנות למאיה סימנובסקי, רכזת היחידה להתנדבות 04-9088135, maya_s@karmiel.muni.il