כותרת
> C;
1/1
לימודים

סדנת קרב סכינים ליום גיבוש - כל מה שרציתם לדעת

כרמיאלי לימודיםפורסם: 31.08.17 , 09:51ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

אין ספק כי בעידן בו אנו חיים ביותר ויותר חברות מבינים את החשיבות של ימי הגיבוש, ויותר ויותר מנהלים מחפשים דרכים כדי להפוך את יום הגיבוש למיוחד יותר וליצור אחדות וגיבוש אמיתי בין העובדים בחברה. אם גם אתם נמצאים בעיצומו של תכנון יום גיבוש לעובדים, ומחפשים פעילות מהנה ומיוחדת שגם תסייע לגיבוש בין העובדים, וגם תגרום להם ליהנות מאוד מהיום עצמו, סדנת קרב סכינים יכולה להיות הסדנה המתאימה ביותר עבורכם.
 
סדנה כזו היא הרבה מעבר לסדנת אוכל רגילה. כאן לא רק שהעובדים מבשלים ומכינים, הם גם משתתפים בתחרות וכך יש להם מוטיבציה רבה יותר, הם לומדים לשפר את יכולות העבודה בצוות שלהם ובסופו של דבר גם זוכים בפרס שיהפוך את יום הגיבוש לכזה שהם לא ישכחו בקלות.
 
מה קורה במהלך סדנת קרב סכינים?


במהלך סדנת קרב סכינים העובדים שלכם מגיעים קודם כל אל המקום, ובו זוכים לקבלת פנים מיוחדת עם כיבוד קל ושתיה. צוות המדריכים מסביר לעובדים על הקונספט של התחרות ומחלק להם מתכונים, סינרים, מצרכים שונים ועוד אביזרים נלווים. שף מקצועי עובר עם העובדים על התפריטים שהם בונים ועל המתכונים, מסייע בבחירה של אחראי לכל קבוצה והעובדים מתחילים לבשל. בדרך כלל זמן הבישול הוא שעתיים - שלוש. לאחר מכן כולם יושבים ואוכלים בהנאה את האוכל שבישלו, כולל השופטים.
השופטים מקבלים החלטה לא רק לפי הטעם של המנות, אלא לפי קריטריונים נוספים אשר חשובים במהלך יום גיבוש כמו עבודה בצוות, עמידה בזמנים, יצירתיות, צורת ההגשה והצלחות ועוד.
 
לאילו חברות יכולה להתאים סדנת קרב סכינים?


אחד היתרונות המשמעותיים של סדנת קרב סכינים לעומת סדנת בישול רגילה, הוא שסדנה כזו יכולה להתאים גם לחברות גדולות יחסית. העובדים מחולקים לקבוצות של 10-15 עובדים בקבוצה, וכך לכל קבוצה יש מספיק מקום לבשל בנוחות והדרכה אישית יותר, לעומת סדנת בישול רגילה בה בחברות גדולות קשה יותר לשתף את כל העובדים בסדנה.
אם אתם מרגישים כי אתם צריכים לחזק את עבודת הצוות בחברה שלכם, אם אתם רוצים לעזור לעובדים בחברה שלכם לפתח את היצירתיות שלהם, ואם אתם רוצים להעניק להם חוויה מיוחדת ומהנה במיוחד, סדנת קרב סכינים היא התשובה.
 
האם נדרש ידע קודם?


לא נדרש ידע קודם בתחום בכדי להשתתף בכזו סדנת קרב סכינים. השף והצוות המקצועי במקום מדריכים את העובדים לאורך כל הדרך והם מקבלים מתכונים והנחיות מסודרות ולכן גם ללא ידע קודם בבישול הם יוכלו להפיק מנות מרשימות וטעימות מאוד. כמובן, הצוות נמצא בסביבה לאורך כל התחרות כך שגם אם מתמודדים ללא ידע כלל ירצו הדרכה או הסבר הם יוכלו לקבל ולא ירגישו שהם צריכים לעמוד בצד רק כדי לא לפגוע בקבוצה שלהם.