כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

טיול הוקרה למתנדבי העיר כרמיאל

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 13.09.17 , 12:15ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:

בשבוע שעבר (שני, 4.9) התקיים הטיול השנתי המסורתי של היחידה להתנדבות במינהל לשירותים חברתיים בעיריית כרמיאל, טיול הוקרה והערכה למתנדבי העיר כרמיאל.
 
כ-100 מתנדבים לקחו חלק בטיול שהחל במוזיאון 'אוצרות בחומה' בעכו, התרשמו מאוסף עתיק מתקופותיה השונות של העיר ושמעו הרצאה על ההיסטוריה של החומות ועל השליטים השונים שכבשו אותן. בכניסה למוזיאון התקבלו המתנדבים בקבלת פנים מסורתית, יהודית-טוניסאית, ע"י חדווה מ'חדווה טוניסאית בגליל'.
 
משם המשיכו לכפר המחול בקיבוץ געתון, ביתה של תנועת המחול הקיבוצית. כפר המחול הוא כפר בינלאומי אליו מגיעים רקדנים מכל רחבי העולם. לאחר מיונים ואודישנים קפדניים הם מתחילים את דרכם בלהקה הצעירה ובאימונים רבים בשאיפה להתקבל ללהקה הבוגרת. הסיור בכפר החל בצפייה במופע מחול באורך מלא שנמשך למעלה משעה. בסיום המופע התחלקה הקבוצה ל-2 קבוצות ובמקביל כל קבוצה קיבלה הסבר על מקימת הכפר, יהודית ארנון, ניצולת שואה שהגשימה חלום, חלום שבזכותו שרדה את השואה - להקים כפר מחול בישראל. המתנדבים התפעלו מסיפור המקום, מההדרכה המעניינת ומהצצה לאימון של הלהקה הצעירה של תנועת המחול הקיבוצית.
 
יום הטיול הסתיים במועדון של הקיבוץ, שם הוגשה למתנדבים ארוחת צהריים שהוכנה והוגשה ע״י 'נשים מבשלות' - מיזם חברתי כלכלי שמקבץ יחדיו נשים מתרבויות יהודיות שונות מרחבי התפוצות ומטרתו שימור והפצת התרבות הקולינרית היהודית שהתקבצה בישראל מרחבי העולם ויצרה גיוון אתני ושורשי.
 
בעיריית כרמיאל הודו למתנדב איציק קירשנבוים שקיבל על עצמו את תפקיד המלווה החמוש ולמתנדבת חסיה עמרם שהתנדבה להיות מגישת עזרה ראשונה במידת הצורך.
 
"אין ספק שטיול זה בו השתתפו כ-100 מתנדבים פתח שנת התנדבות חדשה באנרגיות ובמרץ המאפיינים את המתנדבים הנפלאים של העיר כרמיאל", בירך ראש העיר, עדי אלדר, על הפעילות.