כותרת
> C;
1/1
חדשות

רינה גרינברג הכריזה על התמודדות לראשות עיר

כרמיאלי חדשותפורסם: 17.10.17 , 14:30ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: אלכס הובר



רינה גרינברג מ"מ ראש עיר, החליטה והכריזה דרך פוסט בדף הפייסבוק שלה בבוקר זה 17/10/2017 בפוסט קצר וענייני על נכונותה להתמודד לראשות העיר בבחירות הקרובות של 2018:
״תושבי כרמיאל היקרים. לאחר שיקולים רבים ולחצים של הציבור הגעתי להחלטה להתמודד לראשות עיריית כרמיאל בבחירות הקרובות. אני מודה לאלפי תושבי כרמיאל על העידוד התמיכה״.

רינה גרינברג מספרת לי בשיחת טלפון כי ראתה את עצמה הולכת הביתה לנוח "אבל עם ניסיון עשיר כשלה, ידע רב ואהבה עצומה לתושבי כרמיאל, איך אפשר?" היא שואלת אותי.
זמן רב המחשבה וההחלטה קוננה בה, אחרי הכל מגיע לתושבים את ראש העיר הטוב ביותר.
התושבים מודעים לעובדות הפוליטיקה והשינויים שחלים בה בחודשים האחרונים, שמשנים את חוקי המשחק בהקשר למצב וליחסים שהשתנו בין חברי מועצה לראש עיר.
בשיחה עם רינה היא כרגיל פורחת כשמדברים על כרמיאל ותושביה. "לרבי מלובביץ לא היו ילדים, הוא אמר שכל הקהילה הם כמו ילדים שלו. זה בדיוק כל מה שיש לי, התושבים שלא אוכל לעזוב אותם. עבודה לא פשוטה ולא קלה, אבל עם האנשים הטובים שלצידי נצליח ונלך קדימה. כרמיאל עיר יפה, לא דומה לאף עיר פיתוח אחרת. לזכותו של עדי אלדר ייאמר וצריך להחזיק את מה שנעשה ולהמשיך קדימה".
על סיכוייה לזכות בראשות העיר אמרה כי "המצב היום הרבה יותר טוב עם הרבה יותר תמיכה מאשר היה בבחירות של שנת 2008, אז הייתי מזוהה עם הציבור הרוסי. היום ציבור שלם מכל שכבת אוכלוסיה, מכיר אותי, מאמין בי ותומך בי".
על רותם ינאי סגן ראש עיר אמרה:  "פוליטיקאי מזן אחר, מעריכה את יושרו והציבור גם יודע להעריך אותו. בתחילת הקדנציה לא היינו בקשר, מקווה שבעתיד נעבוד בשיתוף פעולה".
ביקשתי תגובות מראש העיר, עדי אלדר, סגן ראש עיר, רותם ינאי ועוד חברים.

עדי אלדר, ראש עיריית כרמיאל:
"כל אחד יכול להכריז ולהתמודד לראשות העיר, אנחנו חיים במשטר דמוקרטי וזה מה שיפה , הטוב ביותר ייבחר. תמיד אמרתי שכל זמן שתושבים ירצו אותי אני נמצא."

האם אתה מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות לראשות העיר?
"עוד לא קיבלתי החלטה סופית"
 
רותם ינאי, סגן ראש העיר:
"אני מברך על כל אדם שמתמודד לראשות העיר ורואה את עצמו כשיר ומתאים לתפקיד המאתגר.
לרינה יש זכויות רבות ואני מאחל לה בהצלחה בהמשך שליחותה הציבורית."
 
לימור מזור:
"אין ספק שרינה הראויה מכולם להנהיג את העיר ולהיות ראש העיר הבא. כמי שקרובה אליה, דעתי ברורה ואני מאמינה ברינה. היא לא הייתה הולכת להתמודד לפני בדיקת שטח מדוקדקת, הן מבחינת ציבורית, כלכלית, ממשלתית ועוד. מי שמכיר את רינה יודע שהיא איננה שולפת מהמותן, היא אדם אחראי. התמיכה עצומה, מהאנשים שלצידה, ומתושבים. אותי באופן אישי לא מעניין לא תפקידים ולא מספרים ברשימה, רק טובת העיר מעל הכל וזה אומר: רינה."

אבי קוריאט:
"אני מאוד מאושר מההצהרה של רינה להתמודד על ראשות העיר, אני מכיר את רינה כאשת עשייה ואם ניתן להשתמש בדימוי של בולדוזר להנעת תהליכים ופרוייקטים מזה שנים רבות. אישה שניתן בהחלט לסמוך עליה, מנהיגה, מתחשבת ותמיד תהיה במקום כדי לסייע. אני בטוח שנהיה צוות שישלב ממגוון האוכלוסייה בעיר וייתן מענה לכולם וזאת יחד עם עוד חברות וחברים רבים שמרגע ההצהרה הביעו רצון לסייע ולהצטרף. הטלפונים הרבים והעלייה לרגל הם המדד לתמיכה הרחבה שקיימת ושהתפרצה מרגע ההצהרה. אגב עצם ההצהרה מביא לרוגע רב בקרב רוב עובדי העירייה - דבר שבא לידי ביטוי באהדה הרחבה והגדולה שרינה מקבלת. אני מאחל לרינה הצלחה רבה ואני סמוך ובטוח כי רינה תדע להנהיג ולנווט את העיר האהובה שלנו."

ד"ר אלה גרשקוביץ:
"בשעה טובה!!! כבר דאגתי מי ינהל את העיר היפה שלנו בעתיד, אני מאוד שמחה על החלטתה למעני ולמען תושבי העיר, אין מישהו/מישהי הראויים יותר ממנה להיות ראש עיר! התרגשתי עד דמעות הבוקר, כי בחרתי בעיר כרמיאל ואני אוהבת אותה מאוד! רינה היא האולטימטיבית בהחלט".
אולי יעניין אותך גם