כותרת
> C;
1/1
אופנה, סטיילינג ואיפור

תפו..תפוז...תפוזי..תפוזינה...

כרמיאלי אופנה, סטיילינג ואיפורפורסם: 27.11.17 , 09:00ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


באמצע שנות ה90 עלתה לשידור "תפוזינה", אחת הפרסומות המדוברות שכיכבו כאן, לטובה ולרעה. לגמרי פרסומת סקסיסטית ולא חינוכית אבל מה יש לומר... עשתה את העבודה. תספורת התפוזינה השתוללה ברחובות ומכירות מיץ התפוזים של המותג תפוזינה איימו להחריב את שוק המותגים המתחרים.
מה שלא יהיה, תפוזינה נתנה חותם אופנתי. ג'ינג'יות מקוריות נפנפו בשיערן בגאווה ודוגמניות כתומות שיער כמו עמית מכטינגר ומעיין קרת זכו לפלטפורמה מכובדת במדיה.

ובאמת הגיע הזמן. שיער כתום-ג'ינג'י זה צבע יפה, ייחודי ובעיקר מושך.
 
איך קרה שהג'ינג' חזר לאופנה רק בשנות ה90 אחרי תקופת יובש?? לדעתי, מדובר במפלצת העיניים הירוקה של כל אלה שלא זכו בצבע ובאנרגיות שהג'ינג'יות מפזרות בנוכחות הדומיננטית הכתומה שלהן.
 
אז ג'ינג'יות יקרות! על מנת שלא תיעלמו מהנוף האופנתי, צריך לדעת איך לשמור על הג'ינג'יות שלכן במקום הנכון.


אחת הפעולות שמערימות קשיים על ג'ינג'יות היא נושא האיפור. שיער ג'ינג'י הוא שיער דומיננטי, בולט ובעל אמירה. לא סתם הג'ינג'ים קיבלו את הסטריאוטיפ בעלי מזג חם ואיפור לא נכון מעצים את אפקט הג'ינג'.
 
אז ברור שלא כל הג'ינג'יות בעלות מזג חם ויש הרבה בלונדיניות וברונטיות עצבניות לא פחות. רק מה? כשהג'ינג'ית מתעצבנת, אי אפשר לפספס אותה... גם שיער כתום וגם עצבנית?? זה כבר מחייב סטריאוטיפ חברתי...

אז כדי להוריד פרופיל, לא לאבד את ייחודיות הג'ינג' אבל עדיין להתאפר נכון, יש כללים קטנים שמיוחדים רק לג'ינג'יות.

טיפוח העור
עור ג'ינג'י זקוק להגנה גדולה מהשמש וברוב המקרים הוא בעל מרקם יבש. עור כזה מחייב קרם לחות עם מקדם הגנה תמיד.


מייקאפ
בחירת גוון המייקאפ אצל הג'ינג'יות עלול להתקבל כבהיר מידי כי הנמשים יוצרים אפקט של עור כהה והרבה ג'ינג'יות טועות ומורחות מייקאפ בגוון יותר מידי כהה או ורוד. חוקי התאמת המייקאפ חלות גם על ג'ינג'יות כמו אצל כל אישה והתאמת הגוון מתבצעת לפי גוון המחשוף בלבד
בחירת סוג המייקאפ היא מהותית מאד אצל הג'ינג'יות ודחיסות המייקאפ חייבת להיות נוזלית ועדינה. העור הג'ינג'י הוא עור שקוף ועדין. מייקאפ מאסיבי יקבל אפקט עמוס מידי והניסיון להסתיר את הנמשים עלול להתפרש כמתאמץ מידי.


עיניים
קונסילר בגוון כתמתם יטשטש את הכהויות החזקות שיש לג'ינג'יות באזור העיניים ומומלץ קונסילר נוזלי ועדין.
הצלליות שישתלבו הכי טוב לג'ינג'יות הן בגוון החום, הברונזה והאפרסק.
אייליינר ומסקרה הם מוצרי איפור חובה לג'ינג'יות אבל ניתן לשחק על המינון לפי הטעם ולפי חוזק הליפסטיק. לאיפור יומיומי ניתן להשתמש בצללית שחורה במקום אייליינר ולמרוח מסקרה חומה.


סומק
סמקים טבעיים עם פיגמנט חום-כתמתם הם המומלצים לג'ינג'יות ובשום אופן לא סמקים אדמדמים.


שפתיים
הכלל של שפתיים מודגשות-עיניים עדינות הכרחי ביותר אצל ג'ינג'יות והצבעי הליפסטיק המוצלחים ביותר הם אפרסק ומוקה. ליפסטיק אדום יפה באופן בלתי רגיל על ג'ינג'יות אבל יש להיזהר עם הדגשת העיניים בליפסטיק זה.

אז שיהיה לכן תמיד יום כתום!


לפייסבוק של מורן

לאתר של מורן 
א
ו חייגו 
072-3925393