כותרת
> C;
1/1
אופנה, סטיילינג ואיפור

שלגיה

כרמיאלי אופנה, סטיילינג ואיפורפורסם: 04.12.17 , 09:00ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:



 למרות שמיטות השיזוף ידועות כמזיקות לעור נשים עדיין מפקירות את גופן לשיזוף אינטנסיבי, נשים יותר ערניות יקבעו תור לשיזוף בהתזה והרוב המוחץ של הנשים בישראל מעדיפות את המראה השזוף.

לא תמיד המראה השזוף היה כ"כ מבוקש. להיפך! עד שנות העשרים המראה השזוף אפיין את מעמד הפועלים העובדים תחת השמש ומשתזפים בעל כורחם. העולם המודרני העביר את הפועלים לבתי חרושת והמעמד האריסטוקרטי שכ"כ סגד למראה החיוור, יכול להרשות לעצמו לשכב בטן-גב על חוף הים ולתפוס צבע.
ב1923 הפתיעה מעצבת האופנה האגדית קוקו שאנל במראה שזוף לאחר שנפשה על היאכטה הפרטית שלה והכריעה סופית את כניסת טרנד המראה השזוף למאה ה20 והיום כולן יכולות לתפוס צבע בנחת.
 
איפור חיוור
רק מי שממש מכורה למראה החיוור-חלבי תתאמץ ותשקיע באיפור כזה וכאן מתחילה הבעיה...
נשים שלא יודעות להתאפר נכון במראה חיוור יוצרות מפלצת, תוצאה של משהו בין דרקולה לתת אנמיה חולנית. אפשר לראות את זה גם על השטיח האדום של מפורסמי עולם שהפקירו את עור הפנים למאפרים חלשים.
כדי להשיג תוצאות טובות למראה איפור חיוור (שימו לב, לא מדובר באיפור נקי או טבעי), חשוב לזכור שלא מדובר במראה חולה אלא במראה חלבי-שלגיה, טעויות איפור יתקבלו כתוצאה מאד לא מחמיאה ובמיוחד בסגנון איפור כזה.

המייקאפ
גוון המייקאפ תלוי בגוון העור, טון אחד פחות - מקסימום שני טונים פחות, אבל לא פחות! זה כבר נראה מידי תיאטרלי ויותר מתאים לפורים. כמו באיפור הרגיל, תמיד ממשיכים עם המייקאפ לצוואר ועד לקו המחשוף.

עיניים
נקיות מאייליינר וצלליות, ניתן לטשטש עם צללית בצבע גוף (טון אחד יותר כהה המצבע המייקאפ) את אזור קפל העין כדי להחזיר לעין את המבנה האנטומי שלה. המסקרה דווקא הכרחית כדי להימנע ממראה חולה אבל אין עניין להפגיז בהדבקת ריסים מוגזמת.

סומק והצללות
יש מקרים שהפנים איבדו לחלוטין את התלת ממד שלהן עם המייקאפ הבהיר, במקרים כאלה ניתן לעשות הצללות עדינות (לא קונטור אגרסיבי!) אבל ברוב המקרים עדיף להימנע מהצללות וסומק אורכי. הסמקה ורודה ועדינה בתפוחי הלחיים תמנע מהאיפור מראה חולני.

אודם
כלל חשוב באודם! ככל שהאודם יותר בהיר, האיפור החיוור נראה יותר חולני. דווקא אודם אדום חזק (לא סגול כהה ולא חום כהה!) ייתן קונטרס מחמיא לעור החיוור והוא האלמנט האפקטיבי ביותר במראה זה.

שיער
תסרוקת מפוזרת מעלים את כל התכנון המדויק שבאיפור. עיצוב שיער חצי אסוף ידגיש יותר את בהירות העור ואם אתן בלונדיניות אז ממש חובה לאסוף שיער באופן מלא. שיער מאד בהיר ופנים חיוורות לא משתלבים בהצלחה.

בגדים
ההתייחסות לבגדים זהה לאודם, שמלה אדומה יכולה לעשות את כל ההופעה במראה החיוור ומי שממש סולדת מבגדים אדומים יכולה לבחור בפרטי לבוש כהים אבל בשום אופן לא בהירים! בהיר-על-בהיר-על-בהיר לא מחמיא בשום מצב ובעיקר מעיר לחיים את המתים  סטייל רוח רפאים חיוורת.

בהצלחה!
 

לפייסבוק של מורן

לאתר של מורן 
א
ו חייגו 
072-3925393