כותרת
> C;
1/1
נדל"ן וכלכלה

גיל אורלי סוד הכסף – הגיע הזמן שלך ליהנות מחופש כלכלי

כרמיאלי נדל"ן וכלכלהפורסם: 13.11.17 , 16:46ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


הקורס של גיל אורלי סוד הכסף הוא קורס יחיד במינו ועונה על השאלה כיצד ייתכן שרק 5% מהאנשים באוכלוסייה נהנים מביטחון כלכלי. יותר מכך, הוא מאפשר גם לך ליהנות מאותו חופש כלכלי ותוך זמן קצר.

גיל אורלי סוד הכסף – מה בקורס

חלק ראשון של הקורס יחשוף בפנייך את כל מה שגורם לך (ולרבים אחרים) לא להיות עשיר. לאחר סיום זה יהיה לך ברור יותר מהם דפוסי הפעילות שלך אשר בסופו של דבר פוגעים ביכולת שלך להגיע לחופש הכלכלי שתמיד חלמת עליו.
בחלק השני בקורס של גיל אורלי סוד הכסף תיפתח בפנייך הדרך להשגת עצמאות כלכלית. בשלב זה יהיה עלייך להגדיר את היעדים הכלכליים הספציפיים שלך ובהתאם לצורך וליכולת שלך תיבנה תכנית עבודה אישית שתהיה לך אפשרות ליישם.
חלק שלישי של הקורס עוסק בהדמיות וסימולציות המותאמות באופן ספציפי למצב שלך. המטרה היא לאפשר לך לשנות את מצבך הכלכלי תוך זמן קצר וליצור נכסים שייתנו לך תשואה וייתנו לך הכנסה נוספת. לצורך כך יינתן לך ידע מקיף ומעמיק על מאזן הנכסים שלך, חובות טובים מול רעים וכיצד ליצור את התכנית הנכונה שתשפיע על מצבך מיד.
בחלק הרביעי של הקורס יעמדו לרשותך הכלים להתמודד בצורה חכמה ונכונה מול השקעות נדל"ן והשקעות בשוק ההון. בחלק זה ייחשפו בפנייך השיטות לזהות הזדמנויות טובות, לבניית תזרים מזומנים התואם את מצבך הכלכלי ואף כלים ליציאה למשא ומתן ושיפור מצבך בכל עסקה.

על גיל אורלי ועל סוד הכסף

גיל אורלי, מפתח קורס "סוד הכסף" עונה על השאלה כיצד אפשר להגיע לנכס מניב תוך 100 יום בלבד. גיל אורלי, בעל ניסיון עשיר בליווי יחידים וקבוצות, טוען כי כל מה שנדרש לכל אחד כדי להגיע לחופש כלכלי, הוא מאה ימים בלבד.
כמובן, כדי לממש את ההצלחה, יש ללמוד את סוד הכסף ולהשתמש בכלים בהם משתמשים מעטים באוכלוסייה. לאחר שצבר ידע כלכלי רב, ליווה רבים להצלחה ואף העביר מעל ל-25 מחזורים מוצלחים של הקורס, כל הידע פתוח גם בפנייך.

שאלות נפוצות על סוד הכסף

פורמט הקורס של גיל אורלי סוד הכסף משלב בין לימוד דיגיטלי לבין מפגשים אישיים וליווי מקצועי. שיטה זו מוכרת ומצליחה כבר שנים רבות ועם זאת היא יכולה להעלות גם אצלך שאלות רבות וכאן נענה על הנפוצות שבהן:
ש: האם רק עשירים יכולים להצטרף לקורס?
ת: ממש לא. קורס "סוד הכסף" מתאים גם לך אם הבנת שהגיע הזמן לעשות שינוי במצבך הכלכלי ויותר מכך, הוא יתאים לך גם אם היום החשבון שלך במינוס ולא בפלוס.
ש: איזה ליווי יעמוד לרשותך במהלך הקורס?
ת: גיל אורלי לא עומד לבדו. בנוסף, יעמוד לרשותך צוות של 11 מומחים בתחום הפיננסים, משכנתאות, יצירת הכנסה פאסיבית, זכויות יוצרים ועוד.
ש: מדוע הקורס מועבר בגרסה דיגיטלית?
ת: חשוב לציין כי מלבד השיעורים הדיגיטליים מתקיימים גם מפגשים קבוצתיים ואישיים. עם זאת, היתרון של השיעורים הדיגיטליים הוא היכולת ללמוד מכל מקום, בכל שעה ולחזור על החומר שוב ושוב.
ש: אילו עוד כלים עומדים לרשות משתתפי הקורס?
ת: לרשות המשתתפים עומדים ארבעה סימולטורים להדמיית מצבים פיננסיים שונים, קבוצת פייסבוק להתייעצות בזמינות גבוהה ווובינרים (שיעורים בשידור חי) לשאלות ותשובות.
ש: איך אפשר לקבל עוד מידע על הקורס ולבדוק את התאמתך?
ת: כל שעלייך לעשות כדי לקבל עוד מידע על הקורס הוא למלא את פרטייך באתר.