כותרת
> C;
1/1
חדשות

שוד מזויין של צעירה מכרמיאל!

כרמיאלי חדשותפורסם: 23.11.17 , 20:57ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:



דוברות המשטרה (צפון):
 
חוקרי משטרת ישראל סיימו את מלאכת איסוף הראיות כנגד חשוד בן 22 תושב כמאנה בגין חשד לשוד מזויין של צעירה בכרמיאל 
 
בתאריך 1/10/2014 צעירה בת 28 התקשרה למוקד 100 ודיווחה על בחור צעיר עם מבטא ערבי אשר איים עליה באמצעות סכין ושדד ממנה את רכבה. שוטרי משטרת ישראל הוזנקו לזירה אספו ממצאים ופתחו בחקירת הארוע. 
 
מחקירה ראשונית של הקורבן עלה כי סמוך לשעה 22:45 סיימה את עבודתה במתחם חוצות בכרמיאל ויצאה ממקום עבודתה לכיוון רכבה מסוג יונדאי גטס ,שחנה בחניון האחורי.הצעירה התיישבה בכסא הנהג והתניעה את הרכב ובזמן שהתעסקה בטלפון הנייד החשוד בשנות ה-20 פתח את דלת הנהג ואמר לה במבטא ערבי "תביאי את האוטו" תוך כדי שהוא מחזיק בידו סכין ומאיים עליה.
 
הצעירה נבהלה מהחשוד, יצאה מרכבה ומיד עם הימלטותו של  החשוד מהמקום עם הרכב היא  חזרה בריצה למקום עבודתה והזעיקה את השוטרים. 
 
בחלוף 10 ימים מארוע השוד, אזרח  התקשר למוקד 100 ודיווח על מציאת רכב יונדאי גטס ביער כמאנה. שוטרי משטרת ישראל שהוזעקו למקום בליווי חבלן משטרה הגיעו איתרו את הרכב ובסיום בדיקתו אספו ממנו ממצאים ולאחר שהוברר כי זהו הרכב שנשדד מהקורבן הוא הוחזר לה. 
 
למרות מאמצי החוקרים להתחקות אחר החשוד בביצוע השוד ונטישת הרכב במקום שאותר, החקירה נקלעה לקשיים  ובתאריך 13.11.17 הגיעה פריצת דרך במסגרת פעילות יזומה שבוצעה בישוב כמאנה ,החשוד אותר ונעצר.מעצרו הוארך מעת לעת בבית משפט השלום בעכו ואף הוגשה הצהרת תובע ומחר בכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים בגין ביצוע שוד בנסיבות מחמירות. 
 
 
משטרת ישראל תמשיך לפעול בכל המישורים, תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותה במסגרת מאמציה להגברת ביטחונו האישי של האזרח הנורמטיבי תוך ביצוע מכלול פעולות למיצוי הדין עם העבריינים גם בחלוף זמן רב מביצוע העבירה"  
 
 
קרדיט:דוברות המשטרה
אולי יעניין אותך גם