כותרת
> C;
1/1
עיריית כרמיאל

עיריית כרמיאל משיקה שירות חדש וואטצאפ למוקד העירוני

כרמיאלי עיריית כרמיאלפורסם: 11.12.17 , 15:27ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


עיריית כרמיאל משיקה שירות חדש פניה בווטסאפ למוקד העירוני.
 
מדובר בשרות חדשני בו התושב יוכל לפנות ללא שיחת טלפון ובאופן ישיר באמצעות הודעת וואטצאפ כולל העברת תמונות הקשורות לפנייתו.
 
שרות הוואטצאפ הינו נתבך נוסף  במערך הדיגיטציה של עיריית כרמיאל.
 
עד היום יכלו התושבים לבצע פניה אל המוקד העירוני באמצעות שיחת טלפון הודעת מייל או פנייה בפקס.
 
המספר לשירות החדש הינו: 054-2070106. השירות קל, מהיר ,נוח ,חוסך זמני המתנה ומונגש לאנשים בעלי צרכים מיוחדים – לציבור החרשים וכבדי השמיעה.
 
אל מוקד  106 מגיעים כמידי שנה כ- 60,000 שיחות ומתוכם כ- 40,000 פניות לטיפול.
 
המוקד פועל 24 שעות שבעה ימים בשבוע והוא נסמך על אמנת השרות הקובעת את לוחות הזמנים לטיפול בכל פניה ופניה.
 
בנוסף למוקד 106 מפעילה העירייה את מוקד הבטחון הכולל את המוקד "הרואה" שאליו מגיעים למעלה מ- 250 מצלמות הפזורות ברחבי העיר וצוותי השיטור העירונ.
 
עדי אלדר ראש העיר: אנו ממשיכים להנגיש את העירייה ושרותיה אל התושב המטרה לאפשר לתושבים לפנות באמצעים דיגיטליים הקיימים היום בשוק מצד אחד ומצד שני לאפשר לאוכלוסיות שאינן נגישות לפנות לעירייה באמצעים המסורתיים.
 
אני קורא לציבור לפנות למוקד 106 בכל שאלה ובעיה, אנו עומדים לרשותכם 24 שעות ביממה.