כותרת
> C;
1/1
עסקים בכרמיאל

סניף הדגל של רשת הקפה vero הגיע מאיטליה לגן העיר בכרמיאל

כרמיאלי עסקים בכרמיאלפורסם: 05.03.18 , 13:05ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


רשת קפה חדשה הוקמה בצפון הארץ של המותג קפה VERO מאיטליה עם חנויות ראשונות בכרמיאל, מעיליא ונצרת. הרשת משיקה כעת את סניף הדגל בגן העיר, כרמיאל עם זכיין במטרה להתרחב ולגדול ומציעה מוצרי קפה איכותיים של המותג החל בפולי קפה, מכונות קפה, קפסולות אספרסו למכונות, חליטות תה טריות, אביזרים נלווים ועוד.
 
בנוסף, הרשת מציעה כוס קפה איכותי במחיר של 8 ₪ בלבד או כוס אספרסו ב-5 ₪ בלבד. אסי קיהן, זכיין הרשת: "המטרה של הרשת היא לצמוח ולפתוח חנויות נוספות בפריפריה, לקהל הצרכנים שאוהב ומעריך קפה איכותי וגאדג'טים נלווים".
 
רשת קפה חדשה הוקמה בצפון הארץ של המותג קפה VERO מאיטליה עם חנויות ראשונות במתחם גן העיר בכרמיאל, מעיליא ונצרת. הרשת מציעה מוצרים רבים מעולם הקפה, ולא רק של המותג VERO. החל בפולי קפה, קפה טחון, מבחר גדול של מכונות קפה, מקציף חלב, קפסולות במגוון טעמים לקפה, חליטות תה טריות במגוון טעמים וריחות, כוסות תה וקפה, קנקני תה, מקינטות ועוד. בנוסף, הקהל הרחב שמגיע לחנויות יכול ליהנות גם מקפה איכותי במחיר של 8 ₪ או כוס אספרסו ב-5 ₪ בלבד.
 
רשת קפה VERO מספקת קפה איכותי ברמה גבוהה של תערובות קפה משובחות המיוצרות במפעל החברה באיטליה. המוניטין של המותג מוכר וידוע בעולם כבר למעלה מחמישים לשנה ונמכר בישראל כבר 16 שנים. לחברה מטעים פרטיים בברזיל בהם היא מגדלת את צמח הקפה. מגדלי הקפה של החברה הוכשרו במיוחד ואחראים על שלבי הגידול, הקטיף, אחסון, אריזה ושילוח למפעל החברה באיטליה.
 
החברה המייבאת את מותג הקפה מספקת את הקפה ואת המוצרים הנלווים למסעדות, בתי מלון, תחנות דלק ועוד. לאחרונה החברה הקימה את רשת החנויות בצפון עם חנות הדגל במתחם גן העיר בכרמיאל, כדי להציע את המוצרים האיכותיים במחירים מעולים גם לקהל הצרכנים הרחב.
 
אסי קיהן, זכיין הרשת ומנהל סניף כרמיאל: "המטרה היא להתרחב ולגדול כרשת חנויות המוכרת מוצרי קפה ומוצרים נלווים לקפה במקומות נוספים בפריפריה כמו עפולה, חיפה, נתניה וירושלים, ולתת מענה של רשת קפה איכותי לקהל הרחב שאוהב ומעריך קפה איכותי וגאדג'טים נלווים".
 
את המוצרים אפשר להשיג ברשת חנויות VERO, סניף גן העיר, כרמיאל או בטלפון 04-8772033 עם משלוחים לכל הארץ.

רשת קפה VERO משיקה מכונת קפה אספרסו קומפקטית וקפסולות במגוון טעמים

רשת קפה VERO  משיקה לחורף הקר את מכונת האספרסו הנוחה שתכין לכם את הקפה המושלם לחורף  עם קפסולות מפולי קפה איכותיים המיוצרים בברזיל בחמישה טעמים שונים ומגוונים של שוקולד מריר, שוקולד מתקתק, קפה מריר עדין, קפה מריר חזק וקפה חמוץ-מתוק.
 
רשת קפה VERO  משיקה את מכונת האספרסו הקלה ונוחה לתפעול של מותג הקפה האיטלקי האיכותי VERO. למכונה שתי אופציות לקפה; ארוך וקצר, ובכל מנה אפשר להגדיר את כמות הקפה שיוצא. המכונה קלה לניקוי על ידי הוצאה והחזרה של הרכיבים השונים הנשלפים בקלות. את מיכל המים אפשר למלא בנוחות ולחץ המים הגבוהה במשאבה גורם למיצוי קפה מצוין. מיכל המים נותן תמיכה למכונה וגם אותו ניתן לשלוף בקלות לניקיון.
קפסולות קפה האספרסו של המותגVERO  מגיעות בחמישה טעמים שונים ומגוונים המותאמים למכונות המותג ומכילות תערובות פולי קפה איכותיים המיוצרים במטעים בברזיל. הטעמים הם שוקולד מריר (קפסולה ירוקה), שוקולד מתוק (קפסולה זהב), קפה מריר חזק (קפסולה חומה), קפה מריר עדין שרוף (קפסולה אדומה) וקפה מתוק-חמוץ (קפסולה שחורה). 
רשת קפה VERO מספקת קפה איכותי ברמה גבוהה של תערובות קפה משובחות המיוצרות במפעל החברה באיטליה. המוניטין של המותג מוכר וידוע בעולם כבר למעלה מחמישים לשנה ונמכר בישראל כבר 16 שנים. מגדלי הקפה של החברה הוכשרו במיוחד ואחראים על שלבי הגידול, הקטיף, אחסון, אריזה ושילוח למפעל החברה באיטליה.
רשת קפה VERO היא רשת חדשה שהוקמה בצפון הארץ של המותג קפה VERO מאיטליה עם חנויות ראשונות בכרמיאל, מעיליא ונצרת. הרשת משיקה כעת את סניף הדגל בגן העיר, כרמיאל עם זכיין במטרה להתרחב ולגדול ומציעה מוצרי קפה איכותיים של המותג החל בפולי קפה, מכונות קפה, קפסולות אספרסו למכונות, חליטות תה טריות, אביזרים נלווים ועוד.
 
מחיר המכונה מומלץ לצרכן: 399 ₪.
מחיר הקפסולות מומלץ לצרכן: 1.6 ₪.
צבעים: אדום ולבן, קיים בשחור (כרגע לא במלאי).
מחיר הקפסולות: החל מ - 1.6 ₪ לקפסולה.

 

את המוצרים אפשר להשיג ברשת VERO, סניף גן העיר, כרמיאל או בטלפון 04-8772033 עם משלוחים לכל הארץ.