כותרת
> C;
1/1
חדשות

מדוע הוסרו ציורים מהקירות בזמן תערוכה בהיכל התרבות?

כרמיאלי חדשותפורסם: 16.03.18 , 11:12ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: אלכס הובר


התערוכה המדוברת בהיכל התרבות, "היא את ואני", אשר מקשטת ביופיה את ההיכל, מוצבת בהיכל מהשבוע הראשון של חודש זה, לרגל אירוע יום האישה הבינלאומי. ציורים, פסלים ועבודות יד.

תערוכה אשר זכתה להרבה מאוד שבחים של הציבור שביקר בה, לא רק על יופיים של הציורים ושאר העבודות, כי אם, גם על כישרונם של חברי עמותת אמני כרמיאל.

אז מדוע הוסרו הציורים המסוימים האלה?

בעת אירוע שנערך לכבוד בנות אולפנה, שהוא אירוע דתי, ומתוך רגישות וכבוד לאורחות, החליטו להסיר את הציורים.

אמני כרמיאל הביעו כעס, כאשר השבוע התגלה כי אחת האמניות שמציגה את עבודתייה בתערוכה, הגיעה במיוחד מהמרכז עם אורחיה ולהפתעתה, חלק גדול של תמונות הוסרו מהקיר, או נשארו תלויות הפוך, כשפניהן לקיר.

כל זאת מפני שלטענת המארגנים של אירוע האולפנה, אופי היצירות איננו צנוע.

אמנים לא מבינים איך ציורים תמימים של נשים וילדים פוגעים בנשים?

עוד מדגישים האומנים כי "הם אלה שהגיעו להיכל, מדוע לחבל בתערוכה? היכן הרגישות?"

לדברי מנכ"לית ההיכל, לילך רנה וקסמן רנה, הדבר נעשה, מתוך התחשבות וסובלנות ברגשי הקהל.

"מדובר באירוע איזורי אשר הוזמן ותואם מראש, ההחלטה התקבלה בבוקר האירוח לנוכח פנייה ובקשה ממארגני האירוע תוך התחשבות וגילוי סובלנות ברגשי הקהל.

היכל התרבות פותח שעריו למגוון אוכלוסיות, אנחנו מחויבים לתת את השירות הטוב ביותר, תוך כדי הבנה, סבלנות, גמישות, וכבוד לשונות ולייחודיות המאפיינת את הלקוחות שלנו.

אנו בהיכל התרבות משכירים את האולם והלובי לאירועים וכנסים שונים באופיים ולפי כך יכולים להיות שינויים בהתאם לדרישת המשכיר.

אנו מצפים מכל מקבלי השירות לגלות את אותו היחס כלפי האחר ולקבל את ההחלטה בהבנה. חשוב לציין כי מיד בתום האירוע שבה התערוכה למתכונתה הרגילה".
 

אולי יעניין אותך גם