כותרת
> C;
1/1
חדשות

מפלגת "יש עתיד" נכנסת למירוץ למועצת העיר כרמיאל

כרמיאלי חדשותפורסם: 22.03.18 , 09:12ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:


דודי שבת, בן 50, נשוי + 3, גר בכרמיאל כ 20 שנה
טכנאי מכשור ובקרה ובעל תואר ראשון במנע"ס. עובד בחברת הי טק גדולה כמנהל תפעול ורכש ועם ניסיון בבקרה תקציבית של מאות מש"ח.
פעיל חברתי ובהתנדבות מלאה מיום הגיעי לכרמיאל:
יו"ר וועד הורי הגנים, יו"ר וועד הורים בי"ס יסודי - רקפת, סגן יו"ר וועד הורים בי"ס תיכון - כרמים
ובשנים האחרונות מכהן כיו"ר וועד הורים ב"יס "אדם חברה וטבע".
בוגר קורס דירקטורים (אונ' בר אילן) וב 15 שנים האחרונות מכהן כחבר הנהלת המתנ"ס.
במשך כל השנים ועד היום מכהן בהתנדבות מלאה כחבר במגוון וועדות בעירייה – חינוך, נוער, תחבורה, בטיחות, סמים ואלכוהול, קאנטרי, שותפות 2000(הסוכנות היהודית) – נשלחתי פעמיים לארה"ב לקהילות התאומות כנציג כרמיאל בוועדות האזוריות.
הייתי פעיל בסיירת הורים. ממקימי וועד שכונת גבעת רם ופעיל מרכזי בעבר ובהווה.
פעיל פוליטי ברמה המוניציפלית והארצית – בארבעת מערכות הבחירות המוניציפליות האחרונות הייתי שותף בניהול מטה גבעת רם. בחירות קודמות לכנסת ועד היום. אני מנהל יחדיו עם חברי ושותפי לדרך, ירון מישורי. את מטה כרמיאל מטעם מפלגת "יש עתיד".

ירון מישורי בן 52 נשוי לנוי ואב לשני ילדים, רותם בת 22 קצינה בקבע בח"א תומר בן 19 מ"כ לוחמים בפלחה"ן גבעתי
בעשרים שנה האחרונות עובד בחברת הייטק גדולה באזור, עוסק בתכנון ומימוש תקציבים גדולים מאוד, מנהל תפעול מול חברות שונות בחו"ל  בעל תואר ראשון במדעי המדינה ומנהל ציבורי מאוניברסיטת בר אילן.
פעיל חברתי בהתנדבות  במשך 20 השנה האחרונות בעיר, במהלך השנים כיהנתי כיו"ר הנהגת הורי הגנים, יו"ר הנהגה בבית ספר הרעות ברמת רבין, יו"ר בית ספר הורוביץ, סגן יו"ר בבית ספר התיכון פסגות ובתפקיד האחרון בתחום, יו"ר הנהגת הורים עירוני, במהלך השנים התבצעה אינטראקציה עם ראש העיר ומנהל החינוך לקידום נושאי החינוך בעיר לטובת כלל התלמידים בעיר.
במשך השנים הללו בכרמיאל התנדבתי ממגוון רחב ורב מאוד של תחומים כחלק מרצוני לתרום לקהילה בעיר, כיהנתי כחבר בהנהלת המתנ"ס זאת לאחר שעברתי קורס דירקטורים מטעם אוניברסיטת בר-אילן, חבר בוועדת נוער, ועדת חינוך, חבר בשתי וועדות של פרויקט "כרמיאל לגדול ולגדל", חבר בפרויקט שותפות 2000 של הסוכנות היהודית שכללה נסיעה לארה"ב לצורך קרוב לבבות, גיוס נוער לאהבת הארץ ומניעת התבוללות.
בשנת 2010  חבר משלחת למחנות ההשמדה בפולין מטעם מקום העבודה ומאז ועד היום מלווה וחונך מידי שבוע ניצול שואה הגר בעיר.
פעיל פוליטי ברמה המוניציפלית בשתי מערכות בחירות, וכן ברמה הארצית שבה אני משמש כראש מטה של מפלגת יש עתיד בכרמיאל יחד עם חברי ושותפי לדרך , דודי שבת.
 
 האביב וחג הפסח הקרבים ידועים גם כתקופת התחדשות. זה זמן טוב לנער קצת את האבק ולהכניס משב רוח רענן לבניין העירייה.
לאחר שנים רבות של עשייה ענפה ומגוונת, למען הקהילה. חשבנו לנכון שהגיע הזמן למנף את הניסיון וההכרות שלנו מקרוב, עם צרכי התושבים. לכן החלטנו להקים רשימה שתתמודד על מספר מקומות במועצת העיר.
מתוך רצון לקחת חלק מרכזי ומשפיע בהליך קבלת ההחלטות בניהול העיר, וליצור יחד עתיד חדש לכרמיאל.
כנציגים של מפלגת "יש עתיד" בכרמיאל ובגיבוי של המפלגה. אנו פועלים במרץ לשם הקמת רשימה אשר תכלול אנשים איכותיים ומכובדים, אשר כל רצונם הוא לתרום ובהתנדבות לקהילה ולהשפיע על עתידה של כרמיאל. כל זאת מבלי לקבל תמורה או תפקיד כל שהוא לאחר הבחירות.
כמפלגה אשר מחויבת למאבק בשחיתות השלטונית והציבורית ולמיגורה. אנו רואים חובה בשמירה על טוהר המידות ועל שלטון החוק, ובהרחקת מי שסרח מהמערכת הציבורית.
אנו מחויבים ומתחייבים לשקיפות מלאה. כגון, הצגת מידע בצורה נגישה, ברורה וזמינה יותר. כך תגבר היעילות של הפיקוח והבקרה הציבורית על השלטון.

אנו מתחייבים שלכל אורך תקופת הבחירות ולאחריה נעשה את המיטב לטובת אחדות העיר ותושביה.
מצע הרשימה נמצא בימים אלו בהכנה. אנו מתכוונים לעסוק  במספר נושאים עיקריים ובניהם תעסוקה וחינוך להלן תמצית קצרה שתורחב במצע.
תעסוקה
בסיוע חברי כנסת ושרים נפעל להקמת מפעלי היי-טק, ביו-טק ומחקר. כמו כן שילוב של תמיכה בעסקים הקטנים והבינוניים לצד הגדלה משמעותית של היצע תעסוקה איכותית. בכך נקדם את הצמיחה בעיר ונסייע ביצירת מקומות עבודה חדשים שייתן מענה להיצע של מהנדסים המגיע מאורט בראודה, מענה זה יסייע רבות לבלום את ההגירה השלילית מהעיר לישובים באזור.
חינוך
כרמיאל  עולה כיתה, שיפור ההישגים הלימודיים של תלמידי כרמיאל (נתוני הלמ"ס אינם המדד היחיד).
צמצום שיעורי הנשירה הגלויה והסמויה מבתי הספר; הפחתת האלימות וחיזוק תחושת המוגנות והביטחון של התלמידים; יצירת תחושת גאווה עירונית בקרב התלמידים על ידי הבאת פרויקטים ברמה הארצית.

מבקשים להדגיש שלא נבטיח הבטחות שווא שאין ביכולתנו לקיים, לא נכנס להכפשות אישיות על אף אחד מהמועמדים למועצה או לרשות העיר. ואנו קוראים לתושבים לצאת ולהצביע לרשימה שלנו עתיד חדש לכרמיאל ולתמוך במועמדים לרשות העיר כראות עינכם.
להצטרפות לעשייה ניתן ליצור קשר
דודי שבת: 052-4290370    
ירון מישורי:  052-3793025


אולי יעניין אותך גם