כותרת
> C;
1/1
חדשות

משה קונינסקי: "עדי אלדר ראוי לכל ההערכה"

כרמיאלי חדשותפורסם: 28.03.18 , 08:45ע"י
רשת לינק
שם הכותב/ת:
תמונה ראשית צלם: רז טישלר


יו"ר האופוזיציה והמועמד לראשות העיר משה קונינסקי, בתגובה להודעתו של ראש העיר עדי אלדר על כך שלא יתמודד בבחירות הקרובות, "עדי אלדר ראוי לכל ההערכה על פעילותו רבת השנים למען העיר כרמיאל ותושביה. תרומתו ניכרת בכל פינה בעיר הנפלאה שלנו ומגיעה לו תודה והוקרה גם על כך שהוא החליט לפנות בשיא  את כיסאו למען דור צעיר יותר"
 
"לשרת את הציבור במשך כל כך הרבה שנים זו משימה לא פשוטה ועדי אלדר בהחלט ראוי להוקרה על כך. בחמש השנים האחרונות בתוקף תפקידי כיו"ר האופוזיציה במועצת העיר, למדתי מעדי  אלדר רבות ולמרות חילוקי הדעות שהיו ביננו מצאנו לעיתים  יחד, עדי ואני את שביל הזהב כשהמטרה שניצבה בפנינו היא טובת ציבור תושבי העיר".
 
"עדי סייע בידי לקדם יוזמות ופרויקטים  למען העיר ותושביה שחלקם הבשילו וחלקם יבשילו בעתיד  הקרוב",  אמר עוד משה קונינסקי,
 
משה קונינסקי, אף מתכוון להוקיר את פעילותו של מר אלדר,  "לכשאבחר לראשות העיר,   אפעל להוקיר בשם תושבי העיר את עדי אלדר על שנות כהונתו כראש העיר ולא אראה כפחיתות כבוד מצידי  לפנות אליו לעיתים על מנת לקבל ממנו עצה טובה".
 
המועמד לראשות עיריית כרמיאל ויו"ר תנועת רק כרמיאל, משה קונינסקי, הדגיש, עוד בדבריו, "בכוונתי להציב בראש סדר העדיפויות כראש העיר את מניעת ההגירה השלילית של צעירים תושבי העיר, אפעל יחד עם חבריי להפוך את העיר לאטרקטיבית ולמצב אותה כבירת הגליל!  בקרוב, אציג בפני התושבים את התכנית שלי למען פיתוחה ושגשוגה של העיר כרמיאל". חג שמח !
 

 
אולי יעניין אותך גם